יום שלישי, 27 בפברואר 2024

זמן קריאה – "מי יבין איך לגשת אל הלב שלי" מאת מרגלית צרפתי ידור

ספר השירים "מי יבין איך לגשת אל הלב שלי" מאת מרגלית צרפתי ידור, ספר עם שירים מרגשים המבטאים התמודדות עם משברים, ואתגרים, שירים של נחמה וריפוי הלב, בכל שיר יש את כמיהה לזוגיות, אהבה, הוצאת רגשות, עצב, אובדן, שברון לב, כתיבת השירים עזרה למרגלית צרפתי ידור להתמודד עם אובדן של בעלה הראשון יעקב ז"ל, הכתיבה היית ריפוי בשבילה, הספר נהדר לאנשים שמתמודדים עם כאב וצער, ועוזר להתמודד עם נקודות משבר בחיים, בכל שיר יש את המילים הייחודיות שלו.

"הבינו אותי, אל תכבידו עליי!

רגיש ועדין הוא ליבי,

נשבר לא פעם ולא פעמיים.

הוא שונה משאר הלבבות,

יש לו פעימות והפרעות.

ובקצב שלו

עליות וירידות לא מסודרות".

מתוך השיר "מי יבין איך לגשת אל הלב שלי?"

ספר שירה הראשון של המשוררת מרגלית ידור צרפתי מוסיף למדף השירה הישראלית הצעירה קול רענן המתייחד בישירותו, בכנותו ובהומור העצמי שלו. קול שמסוגל עדיין להביע שמחה אמיתית, אך אינו משתתק גם בתחנות היותר קשות של החיים.

המילה כאב, כאב הלב, מופיעה רבות בכתיבה, אך למרות זאת שומרת על מידה של אופטימיות, מקרבת אותנו אל הזולת ומאפשרת לנו לסלוח לעצמנו ולאחרים. כך אנחנו נרפאים.

הספר:  "מי יבין איך לגשת אל הלב שלי"?

הסופרת: מרגלית ידור צרפתי.

ז'אנר: שירה.

כריכה: רכה.

מספר עמודים: 58,  מחיר: 71 ש"ח.

הוצאה לאור: עצמית.

שנת הוצאה לאור: 2023.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה