יום ראשון, 18 בפברואר 2024

זמן קריאה – "התקווה" מאת שרה אוריה אלבז….

הספר "התקווה" מאת שרה אוריה אלבז, מסוג הספרים הסוחפים והמרתקים, מסוג הספרים עם עלילה מעניינת, הסיפור מרתק ונהנתי לצאת למסע בין תרבויות, ולמרות הייאוש והקושי מהסיפור, תמיד יש תקווה, ואסור לשכוח את זה, גם כשאין אור בקצה המנהרה, עם הסימבוליות של אירועי ה-7.10 , גם אנחנו כעם צריכים להאחז בתקווה לטוב, ממליצה לקרוא את הספר התקווה, ולצאת למסע צבעוני ומיוחד במינו ברחבי הודו.


"אני מרגיש שמשהו מהותי חסר בבית.
מראה ישיבתן של הנערות, היושבות ברפיון,
שקועות בדכדוך, אינו משתחרר ממוחי.
בקושי יממה וחצי עברה והצורך לפרוץ
את מחסום העצב החל בוער בעצמותיי"

ד"ר ג'יימס הרווין, פסיכיאטר מומחה לבעיות נפשיות בבני נוער, יוצא לשליחות מטעם בית החולים הגדול בלונדון למוסד מיוחד בעיר הוורודה ג'איפור במחוז רג'סטאן בהודו, ונפרד מסביבתו הקרובה, המוכרת, ומאהבתו הגדולה שפצע פרידתם עוד פתוח ומכאיב. הוא מגיע למוסד התקווה שבו חוסות נערות צעירות. דבר לא יכול היה להכין אותו לסיפורי הזוועה שאליהם ייחשף ולתהליך השינוי והריפוי שהוא עובר ביחד איתן.
AASHA (התקווה) – רומן סוחף בין תרבויות שונות ורחוקות בסוף שנות ה-60. סיפור רווי בחלומות, מקרי קצה הסבל, קאמה סוטרה ומעמדן של נשים. בעקבות ד"ר ג'יימס אנו עוברים בשווקים צבעוניים, ממששים את בדי המשי ואת ריחות הקינמון ושאר התבלינים.
בשפה קולחת ובאומץ רב לוקחת אותנו המחברת לעולם אחר, חושני ויצרי, המתנהל תחת חוקים אחרים ובקצב אחר, קצב שלאט לאט גם ג'יימס מתרגל אליו, וכשזה קורה – מתחיל תהליך של שינוי.שרה אוריה אלבז, ילידת 1968, בוגרת לימודי מִנהל ומדיניות ציבורית, סגנית ממונה המִנהל בלשכת הבריאות מחוז הדרום. נשואה לאלי, אם לצופית, מאיה וטליה. זהו ספרה הראשון.

הספר: התקווה
מאת: שרה אוריה אלבז
צמרת הוצאה לאור
344 עמודים, 98 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה