יום רביעי, 20 בספטמבר 2023

מתחם רוזנפלד בפתח תקווה – בית של מקצוענים לבית, מציע לחג סוכות ולחול המועד את כל מה שצריך, תחת קורת גג אחת

מה יותר נוח מלמצוא את כל מה שצריך תחת קורת גג אחת? במתחם רוזנפלד בפתח תקווה, הכולל מחלקות עשירות במגוון תחומים, תמצאו את כל מה שצריך לחג סוכות ולחול המועד: סוכות וכל הציוד והאיבזור לסוכה; מוצרים לטיול ולפיקניק; כלי בישול ואירוח; מתנות ועוד. רוזנפלד (משנת 1957) בית של מקצוענים לבית.

במתחם הענק בפתח תקווה (החניה חינם) תמצאו מבחר כלי בית ובישול, סטים להגשה, טקסטיל לבית, בשמים לגברים ולנשים, מוצרי ביגוד והנעלה למטיילים, מוצרי קמפינג, מוצרי חשמל, ריהוט לבית ולחצר, מוצרי תאורה, מוצרים לאמבט, לרכב, לילדים ועוד.

עברנו את חג ראש השנה, וחג סוכות ממש בפתח, אני מאוד אוהבת את חג סוכות,זמן נהדר לארח ולהתארח בסוכה וגם להצטייד במגוון מוצרים לטיולים בחול מועד, ובמתחם רוזנפלד הענק יש אפשרויות רבות לקניית מתנות מיוחדות, המתחם מציע המון אפשרויות, כאשר מגיעים לשם נהנים גם ממתחם עם חנייה צמודה וגם מחווית קנייה, ולאחר שבקרתי שם בעצמי אני יכולה להגיד שהמחירים מאוד הוגנים, וממש התפעלתי מהמגוון הרחב והנהדר של המוצרים, והכי חשוב שהכל נמצא במתחם אחד.

במתחם רוזנפלד בפתח תקווה תמצאו כל מה שצריך לחג ולחול המועד, לאירוח, לטיול, לפיקניק או להביא כמתנה כשמתארחים: סוכות, סכך, מזרנים לאירוח ולשטח, מיטות מתקפלות, כסאות, שולחנות מתקפלים, כלי בישול ואירוח ועוד.

לקראת חג סוכות מאוד התלהבתי  מהפלייסמנטים המיוחדים שמתחם רוזנפלד מציע, הם נהדרים לשים על שולחן האירוח בסוכה,

מבודדים חום, כך שניתן לשים עליהם אוכל חם, ובכך להנות מהם מאוד, מתאימים גם לקנייה כמתנה, או כקנייה עצמית, מאוד אהבתי את האיכות הנהדרת של הפלייסמנט.

דוגמאות לחלק מהמוצרים במתחם רוזנפלד:

סיר אידוי להכנת אורז וירקות מבית HYUNDAI,

ללא צורך בשמן: כולל מצב אוטומטי השומר על החום, מיכל טפלון נשלף, כוס מדידה וכף. צבע לבן. קיבולת: 1.2 ליטר. 

סיר רוסטר מבית  Food appeal– סדרת .Black marble סיר נון סטיק בטכנולוגיה חדשה של יציקת אלומיניום, עם משטח פנימי מאבן שיש. גודל 26*39 ס"מ, נפח 7.8 ליטר. המכסה שקוף ובעל פתח ייעודי דרכו אפשר להוסיף נוזלים. מתאים לשימוש בתנור ובכל סוגי הכיריים. 5 שנות אחריות. 

מכשיר סודה סטריםTERRA .

להכנת סודה בכל זמן שרוצים וגם עוזרים לכדור הארץ להיות יותר נקי מפלסטיק. קומפקטי, נייד, ללא צורך בחיבור לחשמל. כולל בקבוק של 1 ליטר ומיכל גז, להכנת עד 60 ליטר סודה. צבע לבן או שחור. 

סט סכו"ם מהודר מבית Food appeal– דגם PURE GOLD היוקרתי.

24 חלקים ל-6 סועדים. כולל 6 סכיני שולחן, 6 מזלגות, 6 כפות, 6 כפיות. 

סט מצעים מלא מבית הום סטייל, למיטה וחצי.

קומפורט סט נטליה, 100% כותנה איכותית (144 חוטים לאינץ'). גודל: סדין 120×200, ציפה 150×200, ציפית 50×70

עגלת שירות למטבח מבית Rivoli.

שילוב של עץ ושחור. 4 גלגלים לניוד קל. מידות: רוחב: 48 ס"מ, גובה: 86 ס"מ, עומק: 25 ס"מ. 

מד חום דיגיטלי עם טיימר וחיישן, מבית Food Appeal. טווח  החיישן עד 250 מעלות צלזיוס. החיישן יציג את טמפרטורת המזון ויתריע כשהטמפרטורה הרצויה הושגה. כולל סוללה AAA. 

מאג תרמי מנירוסטה: מתאים לשתייה חמה או קרה. שומר על טמפרטורת המשקה הרצויה לאורך זמן. עשוי נירוסטה 18/10 ובעל דופן כפולה. מכסה הברגה עם אטם סיליקון לאטימה אופטימלית, וכפתור לחיצה לפתיחה וסגירה. ללא עופרת או BPA. 380 מ"ל. מוצע בצבעים: טורקיז, לבן, שחור, כחול וורוד. 

ערסל ישיבה SITTING HAMMOCKמבית ארטוס. לתלייה במרפסת, בגינה, בקמפינג או בפיקניק. בד כותנה איכותי במגוון צבעים. מתאים למשקל עד 100 ק"ג. מידות 50×50 ס״מ. 

להשיג בחנות: מתחם רוזנפלד, רחוב בן ציון גליס 32, אזור התעשייה סגולה, פתח-תקווה, ובאתר: https://www.rozenfeld.co.il/

רוזנפלדבית של מקצוענים לבית, הוא מתחם ענק שזה מכבר הפך למוסד בפתח תקווה והסביבה. המתחם, המשתרע על 5000 מ"ר, כולל קטגוריות מגוונות ועשירות בפריטים במגוון תחומים ובהם: ציוד לבית ולגינה; לשיפוץ ובנייה; לחצר ולטיול; לרכב; מוצרי חשמל; מוצרים למטבח, לאמבט, תאורה ועוד. חניה חינם. מוזמנים להתרשם מההיצע הכביר בחנות, ובאתר

קרדיט צילום – מתחם רוזנפלד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה