יום ראשון, 22 באוגוסט 2021

הצ׳יפס עולה מדרגה: מילוטל משיקה סדרת צ׳יפס קפוא ב-6 סגנונות לשימושים שונים

חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

 

אין ספק בכך שבגזרת הציפסים הקפואים,אין הרבה חידושים ומקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות למשעמם ודי חוזר על עצמו, חברת מילוטל מחדשת עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר, האריזות החדשות ניתנות לרכישה ברשתות נבחרות, ויש מגוון רחב וטעים.
המוצרים החדשים:


צ'יפס קלאסי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.
• צ'יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק"ג אריזה משפחתית במשקל חדש.
• צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה.
• צ'יפס קוביות 1 ק"ג - מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.
• צ'יפס פלחים 1 ק"ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.
• צ'יפס אמריקאי – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה.
• צ'יפס סטייק - 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה.

טעמתי חלק מהמגוון הנהדר של חברת מילוטל בגזרת הצ'יפס הקפוא, מדובר בצ'יפס נהדר ופריך, ובהחלט אפשר להנות מצ'יפס איכותי כמו במסעדה גם בבית, כל המשפחה נהנית ובהחלט מגוונת את הארוחות עם תוספת מעניינת וטעימה, ללא ספק אני מאמצת את הצ'יפס המיוחד הזה, אין כמו צ'יפס טעים ופריך...

הכנתי גם את הצ'יפס קוביות בתנור בלי שמן בכלל,

אכלתי לצד צ'ילי מתוק ויצא ממש טעים, מאוד אהבתי את הטעם והפריכות של הצ'יפסים המעולים של חברת מילוטל , מרגישים את הטריות של התפוחי אדמה בכל ביס.
כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.
מילוטל – מהשדה לצלחת
חברת מילוטל הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ׳יפס וירקות קפואים אחרים. החברה, שנוסדה בשנות השמונים של המאה שעברה כחלק ממפעלי מילואות של הקיבוצים והייתה במשך מספר שנים בבעלות קבוצת פישמן, נרכשה בשנת 2018 ע״י ג'אווד אגבריה והושקעו מעל 13 מיליון ש״ח במפעל מחודש ומתכננת להשקיע בעתיד הקרוב סכומים נוספים לשדרוגים נוספים.
כיום מונה החברה כ- 100 עובדים.
החברה פעילה הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי. בשוק המוסדי החברה מוערכת מאד בקרב שפים מקצועיים ומסעדות איתם היא עובדת בשיתוף פעולה, ועונה על צרכיהם המדוייקים. בשוק הקמעונאי, ברשתות השיווק, שמה לה החברה למטרה להביא את הצ'יפס האהוב מהמסעדות הביתה.
תחת ההנהלה החדשה משנה מילוטל את פניה מחברה תפעולית לחברה שיווקית ששמה לה למטרה להיות חברה מובילה במקצועיות ובחדשנות טכנולוגית בתחום הקפואים ובפרט צ'יפס קפוא. מחלקת המחקר והפיתוח במילוטל מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי.


לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה מילוטל מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. מילוטל בוחרת עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם.
מילוטל רואה בחקלאים שלה חלק מצוות המפעל ומשתפת אותם בפיתוחים ובהחלטות למציאת פתרונות ומוצרים המתאימים לצרכי הלקוח.

סיפור על אדמה ורב תרבותיות


סיפורה של מילוטל שזור בסיפורו של הגליל, על אנשיו החמים והמנעד התרבותי שמרכיב אותו, ועל האדמה החקלאית והפורה שהיוותה כר להתפתחות תעשיות ישראליות רבות.
בקניית המפעל קסמה לג׳וואד ההזדמנות העסקית והאתגר המקצועי, אך יותר מכך – החיבור של מפעל מילוטל לאדמה, לחקלאים ולתושבי הגליל היווה מוקד משיכה ערכי עבורו.
בקניית המפעל דאג ג׳וואד להמשך פרנסתם של כ- 100 עובדים ומשפחות מרחבי הגליל, הבאים מפסיפס תרבותי מגוון – יהודים, ערבים, דרוזים, נוצרים ובדואים. גם בימים אלה, כמו בעבר, פועלים כולם כמשפחה אחת מלוכדת שבראשה שדרה ניהולית עם ערכי סטארט-אפ ורוח יזמית שמחלחלת לכל עובדי המפעל.
כהמשך ישיר לחיבור זה, מחזקים במפעל את הקשר האישי עם החקלאים והמגדלים בכל הארץ, מקפידים על בחירת זני היבול הטובים ביותר, מפתחים תהליכי גידול אקולוגיים וברי-קיימא, ומתחייבים לבסס תמיד את התוצרת על גידול ישראלי בלבד.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה