יום רביעי, 6 בפברואר 2019

זהבית מוריסי משיקה את סדרת איזבלה מבית זהבית מוריסי

מעצבת השיער הבכירה, זהבית מוריסי, משיקה את מותג השיער המהפכני "איזבלה" – סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער המותאמים לאקלים ולשיער הישראלי ומתאימים במיוחד לשיער שעבר תהליכים כימיים כמו התקנת תוספות שיער, החלקה או הבהרת שיער.

מוריסי משמשת כפרזנטורית של מותג תוספות השיער טייפאיט והיא אחת ממעצבות השיער הבכירות של מותג-העל לוריאל פרופשיונל. כעת, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום טיפוח ושיקום השיער ותוספות שיער, היא משיקה מותג חדש.

זהבית מורסי חיה את תחום טיפוח השיער, עם שנים רבות של נסיון בתחום, היא דואגת שכל אישה תראה מליון דולר, וחשוב לה מאוד שגם בטיפוח הביתי להביא את המוצרים היעילים והטובים ביותר, עם הסדרה החדשה לפי מה שהתרשמתי והתנסתי היא בהחלט השיגה הרבה, כי מדובר במוצרים מעולים, השיער שלי נראה בוהק חלק ומבריק לאחר השימוש בשמפו ובמסיכה מסדרת איזבלה, ואין ספק שאביבית מוריסי אינה מתפשרת בתחום השיער.

סדרת המוצרים היוקרתית של "איזבלה" מכילה שמפו לשיער יבש, שמפו לשיער מובהר ובלונד, מסיכה לשיער מובהר ובלונד, סרום לשיער יבש ופגום ואמפולה מטפלת ומשקמת לשיער חלש או פגום.
כל המוצרים בסדרת איזבלה מגנים על השיער בצורה אופטימלית, מתקנים ומשקמים נזקים כימיים ובונים את סיב השיערה מחדש. שיקום השיער נעשה בזכות חומרי ריכוך והזנה וביניהם סיליקונים, בטאין, ויטמין E וקראטין הקיימים ברכיבי המוצרים ובכך שומרים על רמת PH אולטימטיבית של עור הקרקפת והשיער.

את מוצרי סדרת איזבלה ניתן לרכוש בסלון החדש והמפואר של מוריסי הנמצא בטרמינל סנטר באור יהודה. הסלון האקסקלוסיבי מתפרש על פני 150 מטרים ומציע מגוון טיפולי ביוטי ושיער וביניהם איפור, קוסמטיקה ושיזוף. בהמשך, תושק חנות אונליין בה ניתן יהיה לרכוש את מוצרי המותג.
 מצרפת קישור לדף הפייסבוק של אביבית מורסי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה