יום שלישי, 26 בפברואר 2019

החלקת קרטין לשימוש ביתי - חברת ויטמינס משיקה מוצר חדש ללא פורמלין באישור משרד הבריאות

חברת ויטמינס המתמחה בתחום מוצרי השיער המקצועיים, משיקה מוצר ראשון מסוגו  - החלקת קרטין לשימוש ביתי. המוצר החדש שקיבל את אישור משרד הבריאות, אינו מכיל פורמלין או חומרים רעילים ומסרטנים, המחיר לצרכן הוא 150 ₪ והתכולה מספיקה לשני טיפולי החלקה, המוצר מושק בימים אלה באמצעות רשת Be מבית שופרסל.


בשנים האחרונות החלקה לשיער נהייתה ממש הכרחית, אחרי ההחלקה השיער חלק ונוח לסידור ויש הרגשה שכל הזמן נראים נהדר ואין צורך לעשות פן במספרה, אך עם גם מצד שני כשהולכים למספרה לבצע את ההחלקה משלמים הרבה כסף, וגם לא יודעים באיזה חומר משתמש הספר, גם אם שואלים עדיין לא ניתן לדעת בוודאות שהמוצר אכן מאושר ע"י משרד הבריאות, וכעת יש בשורה מהפכנית ביותר בתחום החלקת השיער, החלקת קרטין לשימוש ביתי, במחיר הגון מאוד, ועם רשיון של משרד הבריאות, אין ספק שזוהי הולכת להיות מהפיכה אמיתית ובשורה נהדרת וחשובה לכל הנשים.
חברת ויטמינס, שעד לא מזמן ייצרה ומכרה מוצרי שיער מקצועיים רק למספרות, פונה כעת גם לצרכניות המעוניינות להביא  את המספרה הביתה. החיסכון בכסף ברור: בעוד שהחלקה אחת במספרה עולה ללקוחה בין 800-1000 ₪, החלקה בעזרת הקיט של ויטמינס עולה 75 ₪. משך הטיפול דומה למשך הטיפול במספרה. ויטמינס ממליצה למשתמשות להיעזר בחברה קרובה שגם תעזור להקפיד על הוראות השימוש, החברה מדגישה כי אין שום סיכון בשימוש – התכשיר אינו שורף את השיער או פוגע בו.
למוצר ריח נעים והוא נמכר בערכה המכילה גם מסכה לשיקום השיער,ההחלקה הביתית של ויטמינס מתאימה במיוחד לשיער שכבר עבר טיפולים כימיים כמו צבע והחלקות קודמות. התוצאה היא שיער חלק מאוד. עמידות ההחלקה תלויה בסוג השיער ובקצב צמיחת השיער של כל לקוחה.
מדבריו חיים שיר המנכ"ל והבעלים של חברת ויטמינס,

אז איך זה מתחיל- לפני שנים שגל החלקות פירטיות החל את דרכו קיבלנו עשרות פניות להשתתף בחגיגה,ראינו את השוק הפירטי גורף מילונים ע"ח הצרכן ובריאותו, ובמשך השנים עבדנו על פיתוח איך עושים את זה נכון בריא וחסכוני וכמובן ללא נזקים.
ומכאן נולדה החלקה סילק קרטין ויטמינס. לשימוש ביתי !
ללא פורמלין , באישור משרד הבריאות, תקן איכות GMP מחמיר, ושווק באמצעות רשת פארמה BE.
הוספנו סרטון הדרכה לצפיה בבית ממש כמו להכין עוגה.
ויטמינס – מפעל משפחתי שלוש דורות לייצור ופיתוח מוצרי שיער יחודיים.
על ההחלקה – תשכחו כל מה שידעתם – ההחלקה הזו לא הורסת את השיער!
ההחלקה של ויטמינס משקמת שיער , השיטה על קצה המזלג,
שינוי הקשרים במבנה השיער והקניית אופי התנהגות חדש לשיער ע"י החדרת קרטין טבעי שעליו בנויה השיערה.
חשוב להדגיש –שעל מנת השמירה והזנת השיער בקרטין יש חשיבות להשתמש באופן קבוע בסדרת המוצרים המצורפים , שמפו, מסכה,מרכך, סרום, קרם שכולם מבוססי קרטין.

לסיום- איפה קונים ? בחרנו למכור את מוצרינו ב רשת BE של שופרסל שחרטו על דגלם חדשנות איכות וצרכנות וניתן להשיגה בכל סניפי רשת BE רשת חנויות הבית שלנו סנט הייר ובאתר סנט הייר.

בנוסף בעמוד הפייסבוק של חברת ויטמינס החלקה ביתית סילק קרטין תוכלו למצוא אינפורמציה וממש בעוד כמה ימים תקום קבוצות מחליקות ביתיות שם ניתן קישור בין המחליקות על מנת שיעזרו זו לזו להחליק בבית חינם אין כסף.
אני מצרפת לכם תמונה לפני ההחלקה של נסיינית שהתנסתה ביחד עם חברותיה בהחלקה הביתית,

ותמונה אחרי של בחורה שעשתה את ההחלקה הביתית, ויש לציין שהתוצאות ממש מדהימות,

אותי באופן אישי זה ממש משמח בגלל הבת שלי עושה החלקות באופן קבוע במספרה ואם עכשיו יש אפשרות לעשות את ההחלקה בבית ולקבל תוצאות נהדרות אני מעדיפה לדעת שההחלקה באישור משרד הבריאות והיא בטוחה לשימוש, כל הכבוד לחברת ויטמינס על השקת ההחלקה הביתית.
חברת ויטמינס פועלת מ 1943 כחברה המתמחה בתחום השיער בזירה המקצועית הבינלאומית. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טווח רחב של מוצרים לטיפוח השיער, הקרקפת והעור. מוצרי ויטמינס מתבססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר ומיוצרים באמצעות טכנולוגיות חדישות, המאפשרות לשמר את איכות החומרים ולייצר מוצרים שעוזרים לשקם את השיער ולהשיב לו מראה צעיר ובריא יותר.
אינסטגרם: http://silk_keratin_vitamins
אתר החברה:  www.hvitamins.com  
באתר ניתן לצפות בסרטון הדגמה המציג את אופן השימוש בערכה, אני מצרפת את הסרטון,
http://youtu.be/J14FL6AkhtA

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה