יום שבת, 16 בפברואר 2019

רומן חדש מבית הוצאת אדל: "כפפות של משי" מאת אם.אן.פורג'י..

סוף שבוע חורפי נהדר מבחינתי לקריאת ספרים ואחד מהספרים שקראתי וממש נהניתי ממנו נקרא כפפות של משי רומן חדש שגם כיכב  ברשימת רבי המכר בארצות הברית,מבית הוצאת אדל שמביאה לנו הקוראים ספרים שממש כיף לקרוא ולהרגע מכל טרדות השבוע, נכנסתי לעולמם של טייט וקמדן ופשוט שקעתי בסיפור אהבתם ובקשיים שבדרך.

הסופרת  אם. אן. פורג'י כתבה רומן עכשווי על אהבה, על הגשמה עצמית ועל המרדף הבלתי פוסק אחר הדברים שאתה באמת ובתמים מאמין בהם, אחרי שרואים כמה טייט נלחמה על מה שהיא אוהבת על האגרוף למרות כל ההתנגדויות בסביבתה, מבינים כמה כח יש בהתמדה וברצון פנימי ללכת אחרי מה שאתה אוהב מהנשמה בלי הפרעות, ספר נהדר אני ממש נהניתי מהקריאה.
כל מה שרציתי בחיים היה להיות לוחמת, כמו אבא שלי.
בעוד הבנות בבית הספר התאפרו ולבשו שמלות, אני לבשתי בגדי ספורט וחבורות כחולות. ביליתי את רוב זמני לבד, עד שקמדן סטיל עבר לגור בבית ממול.
אימא הכריחה אותי לקשור סרט בשערי והתייצבנו על סף דלתם עם עוגה ביד, כבר במפגש הראשון בינינו הכנסתי לקמדן אגרוף בפנים ומאז גילינו את אהבתנו המשותפת לאיגרוף.
היה לי את כל מה שאי פעם רציתי – הבן של השכנים, משפחה תומכת וקריירת איגרוף מבטיחה, עד שיום אחד איבדתי הכול.
היום, ארבע שנים לאחר מכן, נואשת לשינוי, אני חוזרת הביתה. לפעמים, כדי לחשב מסלול מחדש, צריך לשוב אל המקום שבו הכול התחיל, אבל מה נותר לי שם? אב מנוכר, אחות שבקושי זוכרת אותי וגבר ששונא אותי, ואי אפשר לומר שזה לא מגיע לי.
אמרו לי שעליי להילחם בשביל הדברים שאני רוצה. מה שלא סיפרו לי זה, שכדי להגיע לפסגה יהיה עליי לשלם את המחיר הכבד מכל.
הספר: "כפפות של משי"
מאת: אם.אן.פורג'י
מספר עמודים: 332
הוצאת אדל
מחיר: 98 שקל
להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה