יום רביעי, 15 במרץ 2023

זמן קריאה לילדים – "החתול שרצה רק פיג'מה" מאת דן קנטר

ספרי ילדים מאוד קסומים בעיניי, גם בזכות העברת המסרים דרך הסיפור לילדים וגם להורים, הספר החתול שרצה רק פיג'מה, מאת דן קנטר, ספר ילדים קסום עם הרבה ערך מוסף, זוכרים את הילדים שפתאום בוקר בהיר אחד רוצים ללכת עם הפיג'מה לגן, ושום דבר לא עוזר, הם עומדים על כך בתוקף, אז דרך הסיפור על רום החתול החמוד שרצה רק פיג'מה, קל להעביר את המסר על ההפרדה בין לבישת הפיג'מה בלילה לשינה, לבין לבישתה במשך כל היום, בשילוב האיורים המקסימים של דנה גלר, הספר הופך לצבעוני במיוחד.

רוֹם הֶחָתוּל רוֹצֶה לִלְבֹּשׁ רַק פִּיגָ'מָה. פִּיגָ'מָה בַּיּוֹם, בַּצָּהֳרַיִם וּבַלַּיִל. אִמָּא וְאַבָּא, חֲבֵרָיו הַשּׁוֹנִים וְגַם הַגַּנֶּנֶת בַּגַּן מְנַסִּים לְלַמֵּד אוֹתוֹ לִלְבֹּשׁ בְּגָדִים רְגִילִים בַּיּוֹם-יוֹם, אַךְ הֶחָתוּל שֶׁלָּנוּ בְּשֶׁלּוֹ – רוֹצֶה רַק פִּיגָ'מָה, כֹּה צַמְרִירִית וּנְעִימָה.
יוֹם אֶחָד רוֹם מִתְרַצֶּה, וְנִהְיֶה כְּמוֹ כֻּלָּם. הַאֻמְנָם?
סִפּוּר הַיְּלָדִים הַמְּחֹרָז וְהַמְּקוֹרִי, הַמַּעֲלֶה חִיּוּךְ גָּדוֹל בִּפְנֵי הַקּוֹרֵא, מַמְחִישׁ כִּי לְכֻלָּנוּ יֵשׁ אֶת הַחֵפֶץ הַזֶּה שֶׁאָנוּ כֹּה אוֹהֲבִים וְשֶׁתָּמִיד הוֹלֵךְ אִתָּנוּ, וְגַם כְּשֶׁהַסְּבִיבָה מַכְתִּיבָה אַחֶרֶת, אָנוּ בַּסּוֹף הוֹלְכִים עִם הַלֵּב שֶׁלָּנוּ, נֶאֱמָנִים לְעַצְמֵנוּ וּלְמָה שֶׁעוֹשֶׂה לָנוּ טוֹב.סִפּוּר מַקְסִים שֶׁכָּל הוֹרֶה יִשְׂמַח לִקְרֹא לִילָדָיו, וּבְיַחַד יוּכְלוּ לְהִזְדַּהוֹת עִם רוֹם הֶחָתוּל, מִקָּטָן עַד גָּדוֹל.

דן קנטר הינו איש טכנולוגיה אשר שירת את המדינה במשך כ-20 שנות שירות.במהלך חופשת השחרור, זכה דן לזמן איכות יקר עם ילדיו הקטנים. מחוויית המשחק המשותף נולדה סדרת ספרים מלאת הומור, מקוריות, וערכים חברתיים החשובים לכולנו, כגון חברות, חמלה וסובלנות לאחר.הכתיבה המחורזת והמקורית של דן מרעננת ומהנה מאוד, ומבטיחה חוויית קריאה משותפת להורים ולילדים, תחת קשת של צבעים, חרוזים וצחוק.

קישור לרכישת הספר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה