יום חמישי, 31 במרץ 2022

מתנה מקורית לפסח – אפשרויות נפתחות | ערכה פרקטית לחיבור לקול הפנימי

חג פסח מתקרב אלינו, ואיתו מגיעות המחשבות מה לקנות מתנות ליקרים עלינו וגם לעצמנו, אני רוצה להמליץ לכם על ערכה ייחודית ומעניינת אשר פותחה על ידי טלי ויטנברג ,הערכה נקראת "אפשרויות נפתחות", מוצר משמעותי שתעניקו באביב הזה,ערכה שמאוד מקרבת לעצמכם ונותנת אפשרות לשאול שאלות ולקבל תשובות לגבי מצבים שאתם נמצאים בהם בחייכם, חשוב לקבל תובנות ולהקדיש מחשבה וזמן, ובהחלט זוהי מתנה מאוד מיוחדת ושונה, שכיף להעניק וכיף לקבל.

הערכה עצמה וכל עולם התוכן הנלווה אליה מתאימים לכל מי שחיי העולם הפנימי מעסיקים אותו ברמה כזו או אחרת – החל מעיסוק בתחומי התפתחות אישית וטיפול מקצועי ועד לרמת הפרקטיקה של חיי היום יום ברגעים הקטנים שהם בפועל הכי הגדולים שלנו ובהם אנו מתנתקים לרגע מהסביבה לטובת התבוננות קצרה והבהרה של המודעות הפנימית שלנו. רכיבי הערכה מתאימים למגוון מצבים החל מהדקות השקטות של כוס הקפה ועד לשולחן השבת המשפחתי.

אני התנסתי בערכה הזו כדי להבין כיצד היא פועלת, ובהחלט היא נתנה לי נקודות הבנה וחשיבה לגבי התקופה שאני נמצאת בה, וגם לגבי דרך פעולה, בצורה אינטואטיבית ובזרימה ניתן להעזר בה ולקבל תשובות לגבי נושאים שיש לגביהם סימני שאלה, אני מאוד מאמינה בתובנות ובמסרים ומאוד אהבתי את הערכה הזו, אני גם מעצימה אנשים בחיי היום יום שלי ובהחלט אני מתכוונת להשתמש בערכה הנהדרת הזו, ממליצה לכם להכנס לאתר ולהתרשם.

הערכה כוללת 48 קלפים מאוירים בליווי חוברת המכילה טקסטים עמוקים ומוקפדים בעבור כל אחד מהם, בנוסף הערכה מכילה את 'פנקסי האפשרויות' אשר כוללים כ- 100 פתקים של "משפטי אפשור" המשמשים כלי זמין ונגיש לחיבור אל נתיבי התודעה במהלך היום.

אתר אפשרויות נפתחות: https://www.taliwittenberg.com/

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה