יום רביעי, 28 באפריל 2021

שבועות בורוד: אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר- פתיבר ורוד בטעם פטל

אסם צובעת את חג השבועות בוורוד עם מהדורה מיוחדת של פתיבר ורוד בטעם פטל

חג השבועות הוא חג החלב והגבינות אך ללא ספק הוא גם חג הפתיבר, חג שבו הצרכנים הישראלים משתמשים בביסקוויט האהוב ליצירת עוגות וקינוחים טעימים המקשטים את שולחנות החג.


שוק הפתיבר בישראל נשלט על ידי מותג אסם פתיבר התופס מעל 70% ממכירות הקטגוריה.

לקראת חג השבועות הקרוב, אסם מרחיבה את מגוון המוצרים מבית המותג האהוב ומשיקה מהדורה ייחודית, מרגשת וסוחפת: ביסקוויט פתיבר בצבע ורוד ובטעם פטל, הביסקוויט המושלם להכנת מגוון עוגות וקינוחים טעימים, צבעוניים ומרהיבים ביופיים.

אני מאוד אוהבת פתיבר גם לאכילה לצד הקפה, וגם להכנת עוגות, הפתיבר החדש בטעם פטל מאוד ייחודי ומיוחד, ובהחלט ניתן להכין איתו מגוון קינוחים צבעוניים וטעימים, ולהגיש לשולחן חג השבועות קינוח מיוחד עם פתיבר ממש טעים, אז מה שנשאר זה לתכנן את קינוח החג, פתיבר בטעם פטל יש כבר...

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "כולנו גדלנו על פתיבר אסם והוא אחד המוצרים המיתולוגים והאהובים בקרב הקהל הישראלי. אנחנו מתרגשים עם השקת הפתיבר הורוד שמגיע לקראת חג השבועות הכל כך אהוב על הישראלים. הפתיבר הורוד מעניק לצרכנים אינסוף אפשרויות יצירתיות להכנת קינוחים ועוגות בצבעים ובטעמים שיצרו חגיגה של ממש בשולחנות החג. עם הפתיבר הורוד ניתן ליצור קינוחים חדשים וטעימים, להפתיע את בני הבית והחברים ולחגוג חג שמח ומלא בצבע ורוד"

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: בד"צ העדה החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה