יום שלישי, 23 במרץ 2021

סוגת וכרמלה מביאים לחג מארזים נהדרים להכנת מנות אורז טעימות וחגיגיות....

לקראת חג הפסח חברת "סוגת" חברה ל"כרמלה", לחגוג את בוא האביב במארזים להכנת שלוש מנות אורז מקוריות לפי מתכונים בלעדיים שפיתחה השפית והמתכונאית רותם ליברזון.

במסגרת שיתוף הפעולה, תציע "כרמלה", שירות המשלוחים משוק הכרמל, מהדורה מיוחדת של מארזים לחג, המכילים את כל הרכיבים להכנת מנות אורז מושקעות לשולחן הפסח, לפי הוראות ההכנה שיצורפו לכל מארז.

שלושת המארזים – להכנת מקלובה כרובית שלמה מאורז פרסי



מנת טנדורי מאורז בסמטי



וסלט חגיגי מאורז מלא-


 

יכילו ירקות טריים מהשוק, תבלינים מיוחדים, מטחנת מלח של "מלח הארץ" וכמובן אורז מבית "סוגת". כל שנותר זה לעקוב אחרי המתכון המצורף של רותם ליברזון, לבשל ולהגיש, המארזים המושקעים מתאימים גם כמתנת חג מפנקת לחובבי הבישול.



הרעיון היצירתי של המארזים הללו בהחלט מקסים וייחודי, ומאוד כיף להתפנק ולפנק במארז חגיגי ומקורי לחג הפסח, המתכונים יכולים לעזור בהכנת מנות נוספות לשולחן החג ובכלל, אני מאוד התפעלתי מהמארז שהגיע אליי עם שלל מצרכים נהדרים שמתאימים להכנת אורז טנדורי מתובל, ועם המתכון של רותם ליברזון והירקות הטריים ושלל התבלינים והאורז טנדורי של חברת סוגת , 



יצא לי אורז טנדורי מתובל טעים טעים ובהחלט חגיגי גם לשולחן החג,



 מאוד ממליצה להכנס לאתר של חברת כרמלה ולהתרשם מהשיתוף פעולה הכל כך מיוחד עם חברת סוגת.

מצרפת את המתכון של אורז טנדורי מתובל של רותם ליברזון

מצרכים:

2 כוסות אורז בסמטי קלאסי סוגת

4-5 כפות שמן זית

2 כפות זרעי כמון או כמון

2 פלפל צ'ילי אדום פרוס דק

3-4 גרעיני פלפל שחור

3 עלי דפנה

חצי בצל אדום פרוס

1 פלפל אדום חתוך לרצועות דקות

חצי כפית מלח

2 כפות שום כתוש

1 וחצי כפות רסק עגבניות

1 כפית גראם מסאלה

חצי כפית כורכום

1 כפית צ'ילי גרוס

2 כפות מים

1/4 כוס כוסברה קצוצה

אופן ההכנה:

שוטפים היטב את האורז עד שהמים הופכים לצלולים, משרים את האורז 10 דקות במים ומסננים, מרתיחים 3 וחצי כוסות מים בסיר, מוסיפים את האורז ומעט מלח ומביאים שוב לרתיחה, מנמיכים את הלהבה, מכסים ומבשלים 15 דקות, עד שכל המים נספגים והאורז רך, משאירים בסיר סגור עוד 5 דקות ומאווררים במזלג, מניחים להתקרר.

מחממים שמן זית בסיר גדול, מוסיפים זרעי כמון ומטגנים כמה שניות, מוסיפים צ'ילי טרי, גרגירי פלפל, עלי דפנה, בצל, פלפל אדום ומלח ומקפיצים 3-4 דקות.

מוסיפים שום כתוש, רסק עגבניות, גראם מסאלה, כורכום וצ'ילי גרוס ומערבבים הטב 2-3 דקות, מוסיפים את המים ומערבבים מעט עד שהם מתאדים.

מעבירים לסיר את האורז המבושל וכוסברה קצוצה ומערבבים בעדינות, מגישים עם מעט כוסברה קצוצה מעל.

לדברי יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: "התקופה האחרונה, שהייתה מאתגרת ושונה, שינתה את ההרגלים של כולנו, גם במטבח. הישראלים התאהבו בבישול ובאפייה עוד יותר, ואנחנו בסוגת נהנים לראות כיצד משפחות שלמות מתקבצות במטבח ולוקחות חלק במלאכת הבישול. הבישול הביתי הפך לזמן איכות של גיבוש והנאה וגם הזדמנות ולפתח את כישורי המטבח של הבשלנים החובבים. התוצאה היא שרמת הבישול הביתי עלתה ואיתה החיפוש אחרי מתכונים מעניינים ומאתגרים. במיוחד לקראת חג החרות, החלטנו להציע לקהל הצרכנים לשדרג את ארוחת ליל הסדר בעזרת מארזים ייחודיים, המשלבים את מיטב חומרי הגלם הטריים מהשוק, הישר מהחקלאים לשולחן החג".



המארזים יוצעו במהדורה מוגבלת לקראת החג ב-כרמלה במחיר מבצע החל מ-39.90 ₪, להזמנה לצד ירקות ופירות טריים ומיוחדים, מוצרים אורגניים, לחמים ומאפים מה Bakery ועוד המון חומרי גלם איכותיים, המוצעים באתר. המוצרים מגיעים במשלוח עד פתח הבית, הישר מהשוק.

קרדיט צילומי מנות אורז: אמיר מנחם

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה