יום ראשון, 21 במרץ 2021

פרשות 'הסוס הטרויאני' וסיפור הסחיטה של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל, הן רק שתי פרשיות מההרצאה הסוחפת, של איש המודיעין, צביקה מנולוביץ, על עולמם הנסתר של אנשי המודיעין הישראלים, מחבר הספר: "ריקוד הדבורה -מסעו של חוקר פרטי בצללים"

 

צביקה מנולוביץ, אחת הדמויות הבולטות בעולם המודיעין והחקירות בישראל, מזמין אתכם להרצאה מרתקת על כוס יין ומוסיקה מקורית בה הוא משתף לראשונה פרטים מפרשיות שפורסמו בתקשורת ופרטים נוספים שלא פורסמו מפרשיות שהסעירו את המדינה.



מדי פעם אנו נחשפים לפרשיות בינלאומיות של חקירות ומודיעין, המעוררות את סקרנותנו ובדרך כלל משרטטות לנו קווים מועטים, המזכירות כי הנסתר רב על הגלוי. איש המודיעין צביקה מנולוביץ – מבעליה של חברת 'מטרה' המתמחה בניהול פרויקטים בינלאומיים בנושא חקירות ומודיעין, פותח לכם צוהר לעולם השתוק שנחבא מאחורי הצללים: סיפור הסחיטה וההתאבדות של תנ"צ אפריים ז"ל מפרשיית הרב פינטו, המלחמה בזיופים בעולם המוסיקה הישראית, פרשיית הרב הנוכל, פרשיית הסוס הטרויאני, התמודדות עם חוויית מעצר תקשורתי ועוד.



השתתפתי בהרצאתו המרתקת של צביקה מנולוביץ, היה ממש מסקרן לשמוע מה קורה בעולם המודיעין והחקירות בישראל, צביקה אדם מאוד מעניין וברגע שהתחילה ההרצאה הקשבתי בקשב ועניין לסיפוריו המרתקים ובמיוחד בימים אלו שאנו כל כך צמאים למפגשים של הרצאות ותרבות כל אחד יהנה מערב כל כך שונה ומיוחד, בהרצאה מרתקת הוא סוחף אתכם לעולם של חוקר המתמודד עם החקירות והגילויים כאיש מקצוע ואדם פרטי, מקריא קטעים מספרו "ריקוד הדבורה", מנהל שיח עם הקהל – המאפשר לכם לקבל תשובות על הפרשיות המסעירות ביותר ומלווה על ידי הזמרת ואשת התוכן אורית אזרח, המציגה שירים בהתאמה לתכנים ומקריאה, והשילוב של שניהם בהחלט יוצר אוירה מסקרנת ונעימה.

המפגשים מתקיימים בבתים פרטיים ומוסדות ציבוריים וארגוניים, בהתאם למגבלות של עד 20 איש בהרצאה. מומלץ למפגשים בקפסולות של 20 איש בתקופת קורונה, לאירועים פרטיים וחגיגיים , ימי הולדת, מפגשים עם המשפחה, החברים והקולגות מהעבודה על כוס יין באווירה אינטימית ובגובה העיניים.

להזמנת ההרצאה לקבוצות סגורות, גופים עסקיים, ציבוריים וחינוכיים

ולפרטים נוספים, בטלפון : 0546350072 באתר:  https://tinyurl.com/y6lst6ka

פרסומים על הפרשיות המדוברות בהרצאה

פרשיית הקצין אפרים ברכה

https://www.haaretz.co.il/news/law/1.2676374

פרשיית הסוס הטרויאני

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3109455,00.html

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה