יום שלישי, 2 במרץ 2021

סדרת חמאת הבוטנים של מיה תעשיות מזון מיה משיקה חמאת בוטנים קראנץ' עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר

חדש על המדף סדרת חמאת הבוטנים של מיה תעשיות , החברה משיקה חמאת בוטנים קראנץ' עם שברי בוטנים וחמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר.

מיה תעשיות מזון, אחת מיצרניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות בישראל מציגה סדרת חמאת בוטנים למגוון שימושים וקהלי יעד, למוצר האהוב חמאת בוטנים המהווה 10 אחוזים ממכר מוצרי האפייה, מצטרפים 2 מוצרים חדשים: חמאת בוטנים טבעית, ללא תוספת סוכר וחמאת בוטנים קרנץ' עם שברי בוטנים.



אצלנו בבית אוהבים מאוד לאכול חמאת בוטנים ולשלב אותה במגוון מאכלים וקינוחים, מבין הממרחים המתוקים, חמאת הבוטנים מאוד טעימה וגם נהדרת מבחינת ערכים תזונתיים, הבשורה הנהדרת של חברת מיה חמאת בוטנים טבעית ללא תוספת סוכר, בהחלט משתלבת מצויין אצלי במזווה, ועכשיו לקראת חג פסח המוצרים גם כשרים לפסח, כך שניתן להכין מנות טעימות, טעמתי וממש אהבתי את חמאות הבוטנים החדשות.

חמאת הבוטנים משתלבת במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגת כל מנה, בארה״ב, מקום הולדתה של חמאת הבוטנים המודרנית, אוהבים להכין איתה קינוחים - מעוגיות חמאת בוטנים ושוקולד, דרך פאי חמאת בוטנים ועד לכריך חמאת הבוטנים והריבה שכל ילד אמריקאי מכיר, במבטח האסייתי חמאת בוטנים טבעית משחקת תפקיד מרכזי ברטבים רבים ונותנת לכל תבשיל טעם מוכר וייחודי.

אני אוהבת להכין מגוון קערות בריאות בבית ולהוסיף גם חמאת בוטנים, בקלי קלות אתם יכולים להכין מנות ממש טעימות וגם עם ערכים תזונתיים, קערה עם אסאי, ועליו בננות, זרעי ציה, חמאת בוטנים,שקדים, ואוכמניות, ממש נהדר.



בצד הבריאותי בוטנים ידועים כמכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחלבון. הם עשירים במיוחד בוויטמיני B, ויטמין E וסיבים תזונתיים ולכן יעילים להגברת אנרגיה ומרץ, הגברת מצב רוח, איזון רמות סוכר, איזון כולסטרול ועוד. חמאת הבוטנים מכילה שומן בלתי רווי התורם למניעת מחלות לב ובעיות במערכת הדם, הוא מוריד את הסיכוי לחלות בסוכרת והוא עשיר בסיבים תזונתיים. 2 כפות של חמאת בוטנים טבעית מכילות 7 גרם חלבון- כמו ביצה אחת!

חמאת בוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי, משקל, 510 גר' מחיר 11.90-14.90,כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

חמאת בוטנים קראנץ. משקל-510 גר. מחיר 11.90-14.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה

מיה תעשיות מזון

מיה היא יצרנית, יבואנית ומשווקת של מגוון גדול של מוצרי מזון. רוב המוצרים, מיוצרים ונארזים במפעל מיה במישור אדומים בקווי הייצור השונים: קו השוקולד, קו התמציות, קו האבקות, קו ריבות החלב וכו'... הייחוד של מוצרי מיה הוא במגוון המוצרים המיוצרים ונארזים תחת קורת גג אחת, תחת אותה הנהלה, בקרת איכות ופיתוח וע"י כך מתאפשרת ראייה רחבה יותר, החושבת על הצרכן הסופי. המותג מציע מוצרים באיכות מעולה, ללא פשרות על איכות חומרי הגלם ובמחירים שווים לכל נפש. "מיה" מאפשרת לכל צרכן – שומרי משקל, נמנעים מגלוטן, טבעונים, סוכרתיים וכו' ליהנות משלל מוצרים המסייעים לשמירה על אורח חיים בריא. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר -  כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות. חברת 'מיה' , מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד.       

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק (למעט שופרסל) : רמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה