יום שני, 7 בספטמבר 2020

ההולנדי הננסי והענק הגרמני: כפר ארנבונים חדש וייחודי נפתח בישראל למשפחות ואוהבי חיות מתאים לילדים לתקופת החופש בחגים

 

בחוות נגר במושב בית-לחם הגלילית אשר בעמק יזרעאל תוכלו למצוא את כפר הארנבונים של אורן ושירלי נגר. שירלי, שנשבתה בקסמיהם של הארנבונים לפני מספר שנים לאחר שנחשפה אליהם בטיוליה בחו"ל, הקימה מקום קסום ומיוחד שאין כדוגמתו בארץ ומתאים לכל המשפחה!

 

קרדיט צילום: שי וודיאס

בחווה העטופה ירוק והממוקמת במושב הטמפלרי בית-לחם הגלילית - בלב שמורות האלונים, גרים עשרות ארנבונים מכל העולם, ממינים וסוגים שונים – מהארנבון ההולנדי הננסי ועד לענק הגרמני. מלבד ארנבונים, תוכלו לפגוש בחווה תוכים צבעוניים, יפהפיים וידידותיים, צבי ענק סודניים, עזי בר ועיזים אפריקאיות, מיני תרנגולות ותרנגולים מיוחדים, ברווזים ועוד.

בסופי שבוע ובימי החגים מציעה החווה ביקור בן 3 וחצי שעות הכולל סיור מודרך במתחם הארנבונים והתוכים, הצגה אינטראקטיבית המבוססת על סיפור הילדים "הבית של מיץ פטל", מתחם יצירה וג'ימבורי לפעוטות. במקום מופעל בנוסף מתחם אוכל המציע מגוון ארוחות לכל המשפחה.

בימי חול תוכלו למצוא בחווה מגוון פעילויות חווייתיות, חינוכיות וטיפוליות לילדים ובני נוער, ובכלל זה גם לאוכלוסיות עם מוגבלויות ונוער בסיכון המופעלות על-ידי אקו-חי המתמחה במערכי חינוך המשלבים בעלי-חיים.

לשירלי ואורן חשוב להדגיש - החווה הוקמה מתוך אהבה כנה לבעלי-החיים ועל-מנת לדאוג בראש ובראשונה לצורכיהם. חלק "מדיירי החווה" אומצו על-ידיה מסיבות שונות, ומשתקמים בחווה תחת פיקוח וטרינרי, השגחה, מסירות ואהבה גדולה.

החווה היא לא "פינת ליטוף" - הקשר והמגע המתקיים עם בעלי-החיים, מתאפשר מתוך רצון הדדי של בעלי-החיים והמבקרים בחווה ואין האחד גובר על האחר.

לרגל החגים, עלות כרטיס כניסה 50 ש"ח (מגיל שנה). ילדים עד גיל 14 בליווי מבוגר.

המקום פועל על-פי הנחיות התו הסגול ומחייב הרשמה מראש באתר החווה.

למידע נוסף והרשמה חפשו בגוגל: חוות נגר – כפר הארנבונים

www.neger.farm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה