יום חמישי, 30 בינואר 2020

זמן קריאה לילדים "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" מאת אליה כהן שילה...

את הספר "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" יצרה אליה כהן שילה ,בשנה האחרונה בעקבות חוויה אישית שהתרחשה במהלך חופשה משפחתית בבית מלון בירדן, שם גילתה במשחקיה של המלון, ספר ילדים לגיל הרך, שתפס חזק את הילדים הקטנים שלה וכלל מספר נושאים שרגשו את ילדיה. "אני זוכרת שבכל כמה עמודים הייתה הפתעה אחרת שחיכתה לילדים, כאלו שריתקו וסקרנו אותם. מיד חשבתי לבדוק אם יש ספר ילדים שכזה בארץ וכשלא מצאתי החלטתי להתגייס וליצור בעצמי, לטובת העשרת עולמם של הילדים. הדור היום מתנהל אחרת וזו אחריות שלנו לפתח אותם מגיל צעיר", היא מספרת.

הספר החדש שיצא זה עתה לחנויות, מותאם לילדים בגילאי 6-1.5 (גיל הרך) והוא מלמד נושאים חשובים כגון: מספרים, צבעים, משפחה, גוף האדם, צורות, חיות, אותיות א'-ב', אותיות A-B-C, פרצופים במטרה להניע את הילד/ה לדבר על רגשות, פירות וירקות- בעזרת בריאפלצת שהוא מפלצת ידידותית המלמדת על שיניים בריאות ומעודדת לאכול פירות וירקות ואוכל בריא. כשהמטרה של אליה היתה שכל הורה אפילו הקרייריסטים שביניהם, ישקיעו 10 דקות ביום של קריאה חוויתית עם הילד/ה.
הספר לחפש ולמצוא עולם ומלואו בהחלט מיוחד ומאוד צבעוני בזכות האיורים המקסימים שאייר יועד שירן, ומדהים לראות איך בספר אחד מאוגדים נושאים כל כך חשובים שיכולים מאוד להעשיר וללמד את הילדים במגוון נושאים, בהחלט ספר גאוני מבחינת התכנים שבו, מאוד אהבתי ואני בטוחה שהילדים ממש יתחברו ובהחלט הספר מתאים גם למסגרות החינוך לגילאים הרכים, ילדים עד גיל 6 הם כמו ספוג מה שמלמדים אותם ממש עובר נהדר ונשאר לתמיד, וגם השיח הזה עם ההורה והילד מאפשר זמן איכות שהילדים יקחו איתם כזכרון נהדר, ממליצה מאוד על הספר.

"בעיני חשוב להתחיל ללמוד שפות מגיל צעיר ולאפשר לילדים להרחיב את עולמם ולרכוש כלים ללימוד נושאים רבים ומגוונים. כאם צעירה לשני בנים, גם אני חשתי מחסור של ספרים בתחום ולכן החלטתי לקבץ 10 נושאים חשובים בספר אחד. כך הספר מאפשר העשרה בזמן קצר, פתרון אידיאלי להורים שמשלבים בין עולמות ההורות והקריירה ורוצים להעניק לילדיהם למידה חווייתית, וגם לילדים שלא יכולים לשבת רגועים יותר מ-10 דקות ברצף".

ספר "לחפש ולמצוא עולם ומלואו" כובש בימים אלו את מדף הספרים של הילדים במטרה ללמד אותם את השיעורים החשובים לחיים, בשילוב מלל כובש ואיורים מרהיבים וצבעוניים, ההופכים לשעת הסיפור המומלצת בכל בית. הספר לחפש ולמצוא עולם ומלואו - מאת אליה כהן שילה, כולל 10 נושאים שחשוב לדבר איתם עם הילדים ומבוסס על מחקר מעמיק שערכה הסופרת, במטרה להעשיר את עולמם של ילדיה ולאפשר להורים ליהנות מספר אחד שמדבר על כל הנושאים החשובים ומייצר דיאלוג בין ההורה לילד.
הספר מיועד לילדים בגילאי 6-1.5 שנים, יוצא בהוצאת מדיה 10 ומשווק בצומת ספרים ובסטימצקי וכן באתר הבית של הסופרת  https://www.elya.dance/
הספר: לחפש ולמצוא עולם ומלואו
מאת: אליה כהן שילה, איורים: יועד שירן
24 עמודים, 69 ש"ח
הוצאת מדיה 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה