יום שלישי, 21 בינואר 2020

לכבוד ט"ו בשבט, משיק סטודיו "אהבה קטנה" עציצים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לט"ו בשבט סדרה של עציצים מקסימים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות – שכיף לתת או לקבל! על העציצים אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי ברוח החג, כמו למשל: משהו טוב מתחיל לצמוח, זרעים של אהבה, ועוד.

מתנה עם הקדשה אישית בהחלט כיף לקבל, סטודיו אהבה קטנה מציע מגוון מתנות אישיות וממש כדאי להכנס לאתר ולהתרשם, ובימים אלו שחג ט"ו בשבט מתקרב כיף לקבל או להעניק את העציצים המקסימים והמיוחדים שיש בהם הרבה, גם אפשרות לגדל בזיליקום או עגבניות שרי וגם להביא עציץ שנשאר למזכרת עם כיתוב אישי,

מתנה מאוד מיוחדת ואישית להביא להורים, ילדים, חברים, מורות גננות ועוד, בהחלט חשיבה מאוד יצירתית של סטודיו אהבה קטנה, אני ממש אוהבת את הרעיון של העציצים המיוחדים בקופסאות הפח המעוצבות...

את המוצרים אפשר להזמין באתר: https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה.

משפטים ברוח החג שאפשר להוסיף לעציץ:

משהו טוב מתחיל לצמוח
זרעים של אהבה
תודה שאת עוזרת לי לצמוח
זרעים של התחלות
העציצים מוצעים ב-10 דוגמאות: אוהל טיפי, חברים ביער, חלל, אהבה קטנה, גלידריה, חוף עתלית, במבי והחברים, חד קרן, יום נפלא, משחק מכוניות.

העציץ מכיל אדמה מדושנת וזרעים. תוך זמן קצר ניתן ליהנות הן מהטעם הנהדר של הירק והן מההשקעה המוצלחת.
קוטר 9 ס"מ, גובה 8.5 ס"מ.
מחיר: 46 ש"ח.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il
https://ahavaktana.co.il/collections/%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%98%D7%95-%D7%91%D7%A9%D7%91%D7%98
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.
קרדיט צילומים: סטודיו אהבה קטנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה