יום רביעי, 1 בינואר 2020

חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה: אבקת מרק ירקות ואבקת מרק ירקות בטעם עוף מרכיבים צמחיים, ואורגניים

החורף כבר כאן ויחד איתו מגיעים ריחות המרקים החמים העולים מכל בית, אין כמו מרק מפנק בעונה הזו, מרק חם ומהביל שכיף להתפנק איתו, אין ספק כשקר בחוץ אני חייבת להכין מרקים שמחממים את הגוף,הלב והנשמה, וכך המשפחה יושבת יחדיו ונהנית מאכילה משותפת ונעימה.
בשנים האחרונות גוברת הדרישה של הצרכן הישראלי למוצרים המבוססים על רכיבים צמחיים וטבעיים, והרצון לאכול בריא יותר אך בקלות, אני מאוד מסכימה עם זה ומשתדלת לבשל עם מוצרים שמבוססים על רכיבים טבעיים, וממש שמחתי להתנסות באבקת מרק בטעם עוף של חברת השדה מוצרים אורגניים.

אבקות מרק בשני טעמים: מרק ירקות ומרק ירקות בטעם עוף, שני הטעמים מכילים רכיבים צמחיים, טבעיים ואורגניים בלבד, ללא חומרים משמרים, שומן מוקשה, מונוסודיום גלוטומט וצבעי מאכל.


את הירקות ועשבי התיבול שבאבקות מגדלים בשדות אורגניים, ללא ריסוסים של חומרי הדברה ודישון סינטטיים, גם בתהליך הייבוש והאריזה אין שימוש בחומרים כימיים, כל זה מאפשר לנו לתבל מרקים ותבשילים ברכיבים מהטבע בלבד.

השתמשתי באבקת מרק אורגנית בטעם עוף של חברת השדה בהכנת מרק כתום משגע, הרתחתי בסיר מים עם כמה כפות של אבקת המרק, הוספתי גזר, בטטה, דלעת, תפוח אדמה, אחרי שהתבשל בדקתי שהטעמים מאוזנים, טחנתי את הכל, כמה טיפות שמן שומשום, ובצל ירוק מעל, ויש לכם מרק נהדר לימי החורף הקרים, שבהם הכי כיף להתפנק עם מרק חם וטעים.
אבקות המרק נטולות כולסטרול ומתאימות גם לטבעונים, האבקות נמכרות בצנצנות זכוכית הניתנות לשימוש חוזר, למשל לאחסון תבלינים וקטניות.

לאבקות המרק האורגניות השגחת כשר-פרווה מטעם OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 23.9-24.9 ₪ (מחיר מבצע 19.9 ₪ )
ניתן להשיג: בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.
חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים משנת 1999. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק.
למידע נוסף אודות השדה מוצרים אורגניים ומוצרי החברה: https://ha-sade.com
פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@

קרדיט צילום: הדס ניצן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה