יום שלישי, 23 ביולי 2019

חופש גדול עם "אחוה" טחינה גולמית ללא מלח וממרח טחינה עם סילאן...

בחופש הגדול הבת שלי כבר לא במסגרת של בית הספר ויש לה הרבה שעות פנויות במהלך היום, כל יום צריך לחשוב איזה ארוחות מזינות ניתן להכין, רק שיש מחשבה מסויימת שמאוד חם ובקיץ יותר מתחשק לאכול ארוחות קלות ופחות מרקים ותבשילים, לכן כשיש טחינה מצויינת של אחוה אני משתמשת בה כתוספת נהדרת.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משווקת טחינה גולמית ללא מלח, טחינה טבעית לגמרי, ללא תוספת נתרן ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל וסיבים תזונתיים. בנוסף, משווקת אחוה ממרח טחינה עם סילאן. הממרח עשוי מטחינה משומשום מלא, מכיל 67% טחינה משומשום מלא דלת נתרן, מכיל סילאן וסוכר קנים חום, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן, ללא משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. הממרח עשיר בערכים תזונתיים באופן חריג: 578 מ"ג סידן, 5 מ"ג ברזל, 10 גרם סיבים תזונתיים, 15 גרם חלבון ממקור טבעי ומתאים לטבעונים.

קרדיט צילום:יעל האן
ממרח טחינה עם סילאן נהדר כממרח מתוק בכריכים לילדים בימי החופש ובמהלך הלימודים.
לארוחת הצהריים האחרונה הכנתי קציצות מבשר טחון, בצל חתוך, פטרוזיליה ותבלינים , 5 דקות צריבה על מחבת, הוספתי טחינה ביתית שהוכנה בבלנדר עם מים, שום,פטרוזיליה,ולימון, 


ויצא ממש טעים ומזין, התוספת של הטחינה רעננה את הקציצות והוסיפה טעם מיוחד, וכמובן שגם מבחינה תזונתית יש הבדל משמעותי כי הטחינה מכילה ערכים תזונתיים גבוהים וממש מומלצת לאכילה, אנחנו מאוד אוהבים את המוצרים של טחינה אחוה ולא מוותרים עליהם אצלנו בבית.
ממרח טחינה עם סילאן הינו אחד מסדרת הממרחים המתוקים של "אחוה",

ממרח טחינה עם שוקולד מכיל 42% טחינה משומשום מלא והינו בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום ממרחי השוקולד. לדברי הדיאטנית יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "ממרח טחינה עם שוקולד של חברת אחוה מכיל טחינה משומשום מלא ומספק לגוף את המתוק האיכותי של השוקולד בשילוב עם יתרונות תזונתיים רבים: סיבים תזונתיים, דל בנתרן, עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיונית".
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: טחינה גולמית: 11 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.
ממרח טחינה עם סילאן: 10.90 – 12.90 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה