יום שישי, 11 במרץ 2016

חגיגת פורים ברשת SACARA.....

חג פורים האהוב עליי במיוחד מתקרב ואיך אפשר בלי איפור לתחפושות ועוד שלל אביזרים מקסימים וזולים כדי לגוון לנו את האפשרויות להערך לפורים.


אז כדי להנות מכל הצבעוניות המדהימה הגעתי לחגיגת קדם פורים עליזה ושמחה בסניף SACARA הגדול בקניון הזהב בראשון לציון,מעבר למוצרים הרגילים והנהדרים שתמיד כדאי להצטייד איתם קרם גוף,קרם ידיים,שלל איפור,תיקי איפור,ועוד ועוד,עכשיו יש מגוון אביזרים לפורים,פלטות איפור מיוחדות,נצנצים,ג'ל לק במגוון צבעים,מייק אפים מיוחדים,צלליות מדהימות ועוד שלל אביזרים גדול במיוחד לרגל חגיגת הפורים.




היתרון והייחודיות ב-SACARA מעבר למוצרים הנפלאים, גם המחיר שווה לכל כיס ואפשר לצאת מהחנות עם מגוון הפתעות,הרשת מתרחבת בקצב ובקרוב תפתחנה חנויות נוספות ברחבי הארץ.
משתפת אותכם במגוון מראות לרגל הפורים שקל מאוד להכין בבית באדיבות SACARA,מאחלת לכם פורים שמח וצבעוני,וכן אפשר להתארגן לפורים ולהיות יצירתיים במיוחד,ולקצור את המחמאות.
המראה הראשון הוא מראה בהשראת תרבות ה-POP ART האמריקאית, תרבות שמתאפיינת בצבעוניות עזה ומוגזמת ולוקחת השראה מספרי קומיקס ומפרסומות. באמצעות אייליינר ג'ל שחור ופלטת צבעי מים שמכילה 15 צבעים שונים תוכלי ליצור כל מראה מעולם הפנטזיות.
המראה השני הוא מראה הזברה, החיה וההדפס שכל אחת יכולה לאמץ לכבוד פורים וכל זה עם ארבעה מוצרים בלבד!
שלבי יצירת המראות:
מראה איפור בהשראת תרבות הפופ ארט:
שלב 1:
הניחי בטפיחות על פנייך מייק-אפ במרקם מט.  מייק-אפ מסוג זה מתאפיין בכיסוי גבוה ומרקם המט של המייק-אפ ישמש כבסיס מושלם לאיפור ויעצים את המראה הבובתי, מעט מלאכותי של דמות הפופ ארט שלך
שלב 2:
באמצעות עיפרון עיניים לבן סמני את גבולות המסגרת סביב העין. התחילי בפנים האף ליד העין, עלי למעלה עד לשקע וסיימי בחיבור של קצה העין בקו אלכסוני דמיוני לכיוון הגבה.
סמני גבולות גם סביב אזור עצם הגבה מהשקע ועד לגבה, לכל אורכה.
באמצעות פלטת צבעי מים בגוון הצהוב  מלאי וצבעי את אזור עצם הגבה.
שלב 3:
ערבבי שני גוונים מתוך הפלטה, גוון חום ואדום וצבעי באמצעותם את הגבות.
מלאי וצבעי את כל אזור וגלגל העין בצבע מים סגול
שלב 4:
באמצעות איליינר ג'ל שחור תחמי מסגרת סביב כל אחד מהאזורים שהנחת עליהם צבע: סביב גלגל העין, אזור עצם הגבה והגבות.  תחמי גם את העפעף העליון והתחתון.
באמצעות אייליינר ג'ל שחור הוסיפי נקודות קטנות על גבי הגוון הצהוב שהנחת באזור עצם הגבה.
השלימי את מראה העיניים הבובתי עם ריסים מלאכותיים מס'  EV-594. גזרי את רצועות הריסים והדביקי באמצעות דבק ריסים בנפרד ובמרווחים שווים ארבע קבוצות של ריסים על גבי הריסים התחתונים. לסיום מרחי על הציפורניים לק סגול מס' 143 ותחמי את הציפורן עם לק שחור מס' 60.
שמלה סטייל שנות ה-60 תשלים את ההופעה והנה לך, תחפושת סגנון פופ ארט
פלטת צבעי המים ניתן להשיג בכל חנויות רשת SACARA , מחיר: 39.9 ₪
מראה איפור בהשראת חיית הזברה:
מה את צריכה בשביל ליצור את המראה? איילינר ג'ל שחור, מברשת זוויתית, מברשת איילינר וצבע מים לבן.
כיצד ליצור את המראה?
שלב 1:
השתמשי בספוגית רטובה, לאחר שסחטת אותה היטב טבלי בצבע מים לבן ומרחי בלבן את פנייך, הצוואר וקו המחשוף. מריחת הצבע צריכה להתבצע בדומה למריחת מייקאפ.
שלב 2:
באמצעות איליינר ג'ל שחור ומברשת זוויתית תחמי את מסגרת העין בצמוד לעפעף העליון והתחתון וחברי בניהם בשפיץ קטן בזווית הפנימית והחיצונית של העין. מלאי באיילינר ג'ל גם את הגבות.
שלב 3:
באמצעות מברשת זוויתית ואייליינר שחור מתחי קווים מכיוון תפר השיער (המצח) כלפי מטה, לאורכו של המצח, הקווים צריכים להיות באורכים ועוביים שונים. בדומה להדפס הזברה הקווים צריכים להיות כאלה שמסתלסלים במראה נטול מאמץ ולא קווים ישרים ומדויקים. שרטטי קווים נוספים באזור העיניים והלחיים.
כעת כאשר האיפור מוכן, רוצי לארון לחפש את חולצת הזברה ששכחת שקיימת ;)
(גם חולצה שחורה תעשה את העבודה)  והרי לך תחפושת מושלמת ב-5 דקות.
מראה הכובען המטורף ומראה בהשראת החג המקסיקני - במיוחד מסקארה לפורים 2016:
רשת האיפור והטיפוח SACARA לא מפסיקה להציף אותנו במראות חדשים, מיוחדים ומרהיבים לפורים 2016 שיכולים לשמש כתחפושת מלאה  עם איפור בלבד. המראה הראשון הוא הדמות האהובה מהסיפור המפורסם "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", הכובען המטורף! הדמות שקיבלה חיים ופרשנות מודרנית מלאת שיגעון בעיבוד המודרני של וולט דיסני ומאוחר יותר בכיכובו של ג'וני דפ.
המראה השני הוא איפור בהשראת החג המקסיקני שהפך מזמן לשיגעון עולמי.
לוק פורימי בהשראת הכובען המטורף
מה צריך בשביל ליצור את המראה?
פלטת צבעי מים, עפרון ללא חידוד שחור 115, איילינר ג'ל שחור, ליפגלוס אדום מספר 21, סומק ורוד           
איך תעשי זאת בעצמך?
1. השתמשי בספוגית רטובה, לאחר שסחטת אותה היטב טבלי בצבע מים לבן ומרחי בלבן את פנייך, הצוואר וקו המחשוף. מריחת הצבע צריכה להתבצע בדומה למריחת מייקאפ.
2. באמצעות אייליינר ג'ל שחור שרטטי מעויין שחור על אחת מהעיניים.
לאחר מכן עליך לתחום את החלק התחתון של העין באמצעות ולשרטט ארבע קרניים באורכים שונים. באמצעות ספוגית לחה טשטשי בטפיחות קלות את הקרניים שיצרת.
3. באמצעות שפתון אדום צבעי את קצה האף ואת הנחיריים.
4. ליצירת אפקט "אומברה" בשפתיים (מעבר גוונים מכהה לבהיר) עלייך לתחום את גבולות השפתיים בעפרון ללא חידוד שחור 117 ולהמשיך מעט פנימה אל פנים השפה. את החלק הפנימי של השפה שלא תחמת בשחור, עליך למלא עם ליפגלוס אדום בצבע 21.
באמצעות העיפרון השחור שרטטי שני קווים שחורים אופקיים, משני צידי השפה.  על אחד הקווים שרטטי שני קווים מאונכים קטנים ובקצה של כל אחד מהם עיגול קטן.סיימי בסומק ורדרד פוקסיה על תפוחיי הלחיים.
עכשיו נשאר לך רק למצוא כובע מגבעת גדול ומלא נוכחות, להוסיף לו נוצות צבעוניות ויש לך תחפושת מושלמת לפורים.
לוק פורימי בהשראת חג מקסיקני
מראה משגע נוסף של SACARA לפורים 2016 הינו מראה בהשראת החג המקסיקני שהפך מזמן לשיגעון עולמי. אחד הסמלים המפורסמים ביותר של חג המתים הוא הגולגולת המקסיקנית, המתהדרת בססגוניות וצבעוניות.  במיוחד לפורים! גולגולת מקסיקנית נוסח SACARA.
מה צריך בשביל ליצור את המראה?
פלטת צבעי מים, עפרון ללא חידוד לבן 108, עפרון ללא חידוד אדום 110, מייקאפ מט, אייליינר ג'ל שחור, מברשת אייליינר
איך תעשי זאת בעצמך?
  1. מרחי מייקאפ במרקם מט. הכיסוי הגבוה והמרקם של המייקאפ יהוו בסיס מושלם לאיפור וישפרו את רמת העמידות.
באמצעות עיפרון ללא חידוד לבן 108 שרטטי עיגול גדול סביב העין: קצהו העליון מעל הגבה וקצהו התחתון נוגע בחלק העליון של הלחי. חזרי על אותה פעולה גם בעין השנייה.
  1. באמצעות אייליינר ג'ל שחור ומברשת מלאי את שני העיגולים
  2. באמצעות עפרון ללא חידוד אדום 110 שרטטי חצאי עיגולים סביב המסגרת של העיגול השחור שיצרת, לאחר מכן תמלאי כל חצי עיגול בעפרון אדום.
  3. באמצעות האייליינר ג'ל שחור תעברי על חצאי העיגולים ותדגישי אותם
  4. השתמשי באייליינר ג'ל שחור וצבעי את קצה האף בצורת משולש, שבסיסו הם הנחיריים, גם אותם תצבעי בשחור.
שרטטי קו אופקי לאורך כל מרכז השפה אשר קצותיו נמשכים אל הלחיים במעין צורת חיוך . שרטטי לכל אורכו קווים קטנים ומאונכים, בצורה של "שתי וערב".
להשלמת המראה ההורס עטרי את ראשך בפרחים מלאכותיים או מהגינה.
רוצה להיות יצירתית ולהתאים את גווני האיפור לאאוטפיט הפורימי שאת לובשת? בחרי בכל צבע אחר שיחליף את המסגרת האדומה של העיניים. את יכולה לבחור אפילו יותר מגוון אחד ובכך להפוך את הגולגולת שלך לצבעונית במיוחד.
בכל המראות שראיתם לפורים האיפור נעשה בפלטה המיוחדת של רשת SACARA ,צבעים מיוחדים ומדהימים.
רשת SACARA משיקה:
צבעים מיוחדים לכבוד פורים 
המשמשים לצביעת הפנים והגוף
BODY ART- COLOR MAKE UP  
חג פורים הוא סיבה מספיק טובה כדי לשבור שגרה עם המראה היום יומי, להעיז ולהתנסות בדברים חדשים - כמו לצבוע את הפנים ולאייר על הגוף .האיפור הינו חלק משמעותי מהתחפושת והיא לעולם לא תהיה שלמה בלעדיו.
רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA, משיקה לרגל החג הצבעוני צבעי גוף ופנים מיוחדים תחת השם: BODY ART COLOR MAKEUP  . הצבעים קיימים בתצורה של צבע בודד או פלטה של 15 צבעים שונים.
הצבעים אופנתיים וזוהרים, מושלמים לחג. האיפור מתקבע ונמרח  בקלות ובמהירות, אינו מלכלך, עמיד מאוד וקל להסרה. כמו כן, ניתן לרכוש צבע בודד לציורים ספציפיים.
הוראות שימוש: לשימוש במכחול איפור .יש לטבול מכחול איפור במים לפני השימוש בצבע.  בתום השימוש יש להקפיד על סגירה הרמטית על מנת למנוע את התקשות הצבע.
ניתן ליצור גוונים שונים באמצעות ערבוב צבעים. לניקוי הצבע מהעור מומלץ להשתמש במסיר איפור תחליבי SACARA.
מחירים לצרכן:
צבע בודד - 8.90 ₪
פלטת 15 צבעים - 39.90 ₪
ניתן להשיג ברשת חנויות SACARA ברחבי הארץ

קישור לדף הפייסבוק של  SACARA:

 
   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה