יום שני, 21 במרץ 2016

"טופ פליי ישראל" מציגה את הלהיט החדש לילדים - "ניטרו G" - מכסחי הפעלולים בשלל דגמים מרהיבים!

חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית ומשווקת צעצועים של מגוון מותגים מובילים, בהם  Carrera-RC, Smoby, DICKIE TOYS, HELLO KITTY  ועוד, משיקה לחג הפסח את הלהיט החדש שכובש את ילדי העולם והגיע לישראל! - "ניטרו G" - "מכסחי הפעלולים" מגניבים ביותר, אשר מקפיצים ומעיפים אותם במהירות בהינף האצבע! וניתן לבצע איתם תרגילים ופעלולים למשחק ותחרות עם החברים.

כאמא לבן שהיה מאוד סקרן ומלא אנרגיה בילדותו,"ניטרו G" בהחלט מעניין ומעסיק את הילדים שעות נוספות,ומאפשר להנות עם חברים ולא להיות רק דבוקים למסך הקטן או למסך הגדול,מתאים מאוד כמתנה לילדים ולנכדים לחג הפסח,הם ממש יתלהבו וישמחו מאוד מאוד.
רוכבי  ה"ניטרו G", הבנויים כגליל עם זוג גלגלים, מוצעים במגוון של 60 דגמים ועיצובים מרהיבים נפוצים ונדירים לאיסוף ולמשחק,  כאשר ניתן ליצור שילובים חדשים נוספים שאוהבים על ידי החלפת הצמיגים והחישוקים שלהם בקלות.
עם מכסחי ה"ניטרו G" ניתן להמציא מגוון של משחקים ותחרויות מדליקות, כגון - תחרות הקפצת ה"ניטרו "G אל תוך סל או כל כלי אחר, לנסות להשחיל את ה"ניטרו "G אל תוך גליל, להקפיץ על רמפות משוכללות המוצעות בצעצועי הסדרה, או עם רמפות שבונים לבד כיד הדימיון עם חפצים שיש בבית (ספרים, סרגלים, כלי מטבח ועוד). 
צעצועי "ניטרו G" כוללים מגוון מוצרים במגוון גדלים של מארזים. המארזים הגדולים כוללים רמפה משוכללת לבנייה (לבחירה מגוון דגמים) ורוכב ניטרו G.  ניתן לרכוש כמה רמפות לגוון המשחק והעניין, ולבנות מסלולי מכשולים מאתגרים המשלבים רמפה מוכנה וחפצים נוספים.
מתאים לגילאים: 6 - 10.
מחירים: 19.90 ₪ ליחידה ניטרו G; 24.90 ₪ לניטרו G במארז; 59.90 ₪ לאריזה כפולה המכילה 2 יחידות ניטרו G וצמיגים וחישוקים להחלפה; מארז הכולל רמפה משוכללת עם ניטרו G נדיר ב- 89.90 ₪. (הרמפות מוצעות במגוון דגמים).
להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה