יום רביעי, 6 במרץ 2024

זמן קריאה – "KEYS | מפתחות" לראות קצת אחרת- ספרה של הסופרת עינת סעדון

ספר ההשראה "KEYS" מאת עינת סעדון, ספר נהדר להתמודדות עם החיים וקבלת השראה יומיומית, החיים מזמנים לנו רגעים שאינם פשוטים, ואהבתי מאוד את העצות המעצימות בספר הזה, הרבה מפתחות בראייה שונה והבנה ששינוי המחשבה יותר פשוט ממה שחשבנו, ספר נהדר לרגעי משבר, להעצמה וצמיחה, בעיון בו הפרקים כתובים בבהירות רבה, כולל קטעי שירה שמובאים גם כדוגמאות , בהחלט ספר השראה משובח.

בעידן החדש, התמודדות עם אתגרים בסביבה משתנה בכל רגע היא לא מיומנות חשובה אלא קריטית! הבשורה הטובה היא שניתן ללמוד מיומנות זו ולסגל אותה בעזרת ראית דברים מנקודת מבט קצת אחרת, כי החיים פשוטים אך זו המורכבות שלהם.

בכל פעם אנו חווים מחדש את הרגע בו עלינו להחליט איזה מפתח להוציא מהכיס כדי לגרום לדברים לקרות. מה שמנקודת מבט ראשונית נראה לעיתים מסתורי, מפחיד ולא הגיוני נובע מהמקום בו הנך עומד. במבט מהצד ובפרספקטיבה של זמן, זה יכול להיות הדבר הכי טוב שקרה או יקרה לך בחיים כי אילו היה ניתן לדעת את הלא נודע, יופיו הנשגב של המסתורין בו הכול אפשרי לא היה קיים וכה מענג.

עינת סעדון, יזמית ויוצרת. משמשת לליווי, הנחיה והובלת ממשקים בין ותוך אישיים להתפתחות אישית, עסקית ורוחנית. עם ניסיון בינלאומי בארגונים מענפים מגוונים ביניהם: קמעונאי, פיננסי, ציבורי, ממשלתי ועוד. עינת פיתחה והעבירה אלפי סדנאות, ימי עיון, קורסים הרצאות ואימונים משלבת בעבודתה .MBA במדעי ההתנהגות ו BA . בחברות מובילות במשק ובפורומים פרטיים ידע, חכמת חיים, מתודות וכלים שחלקם ייחודים וגובשו במהלך 20 שנות פועלה. היצירה משמעותית לעיסוקיה ותורמת להעצמת הלקוח, המותג, העובדים והארגון. בעזרת הכלים "לגרום לזה לקרות זה לא תמיד לעשות צעד עצום. זה לעשות משהו עצום עבורך, עבור אורח חייך. לזהות חוויות במסלול החיים ולמצותם, כי אלו עשויים להיות רגעי מפתח המשנים הכל".

עינת מציגה כיצד ניתן לעשות את אותם הדברים במינימום זמן באמצעות שינוי נקודת מבט המאפשרת

לראות קצת אחרת ולגרום לדברים לקרות.

KEYS | מפתחות" זהו ספר השראה. ספרה השני של עינת, המאגד עקרונות קיימים ומשלימים לספר הביכורים שלה "לגרום לזה לקרות" ספר הדרכה מקיף ומעשי לצמיחה בחיים.

ספר השראה  KEYS – לראות קצת אחרת

מאת: עינת סעדון

143 עמודים, 80 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה