יום שבת, 9 במרץ 2024

זמן קריאה – "כשהפרח נפתח" – רומן ארוטי ורוחני חדש של הסופרת רונית סטלקול אברם

הרומן החדש "כהשפרח נפתח", מאת הסופרת רונית סטלקול אברם, רומן אירוטי מהסוג המשובח, שסוחף את הקורא ומתאר סיפור אהבה מיוחד ולוהט, בין נופר המרצה לגיא הסטודנט שלה, לפי שם הספר "כהפרח נפתח", ככה נופר מוצאת את עצמה בסיפור מורכב, בו היא נותנת ליצריה דרור, למרות הקונפליקטים הפנימיים והרמזים שהיא מקבלת מהסביבה על הרומן בינה לבין גיא, היא מוצאת את עצמה באהבה אסורה , וקשר עם הרבה פיתויים , ורגשות אשמה ,לאור זה שהיא נמצאת בזוגיות, וגיא מצליח לערער את כל עולמה, אך כמו שאומרים חיים פעם אחת, ויש רגעים שבם פחות חושבים.

ינאי, סטודנט יפה תואר, צעיר ומסתורי, טווה בחוכמה נתיב רווי תשוקה ללבה של נופר, מרצה מצליחה, יפייפיה ומלאת עוצמות. כך הופכת נופר בניגוד לבחירתה הרציונאלית, מאשת איש לאלה, שהמין בעולמה הופך לנתיב סודי אל האושר החבוי בעליונים. מתנת האל הזו, המושמת במבחן מול מוסריותה, הופכת את חייה לקרוסלה רגשית, המעלה מצד אחד את המיניות האנושית למקום המקודש שנועד לה ומן הצד האחר מעוררת שאלות רבות אחרות.

ברומן המרתק ועוצר הנשימה נחזית מיניות האדם במרחב גווניה, החל מביטויה ככלי תקשורת נשגב ובעל עומק רוחני, ועד לביטויה ככלי משחית ורוצח נפש, בידיים הלא נכונות. במציאות מתעתעת זו, הכובשת את עולמה, מתרחש אירוע אחד נוסף שטורף את הקלפים. לאן ייקח את השניים ויחד איתם את כל היקר בעולמם?

"החוויות שחוותה עם ינאי, היו גן שעשועים של אהבה. לונה פארק רווי מתקנים, צבעים וצלילים……..ינאי עימת אותה עם הפחדים שלה. בכל פעם שבה כבשה אותם, התחזק בטחונה גם בשדות אחרים בהם פעלה. כי אם היא מסוגלת לנצח בעירום מוחלט כל סיטואציה, הרי שוודאי ובוודאי עם בגדים היא תוכל לעמוד בהכל!".

רונית סטלקול אברם, מחברת הרומן "משהו בי יודע" (2013) וספר הילדים "סיפורי תומי תום" (2022), היא מאמנת תודעה לריפוי והגשמה, מרצה על עולם הנסתר, סופרת ועורכת דין. "כשהפרח נפתח" הוא רומן רוחני ארוטי עז ונועז המהדהד ומפעפע היטב בלב ובנשמה, פורץ כספות בנפש, ומשחרר עוגנים חלודים ממעמקי הגוף והלב.

הספר: "כהשפרח נפתח"
הסופרת:
רונית סטלקול אברם.
ז'אנר:
רומן ארוטי ורוחני.
כריכה:
רכה.
מספר עמודים:
284 עמודים, 77 ש"ח
הוצאה לאור:
ארגמן מיטב.
שנת הוצאה לאור: 2023.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה