יום חמישי, 8 בספטמבר 2022

איזו קבוצת כדורגל בליגת העל אוהדים בבית? מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה או הפועל באר שבע? "המתנות שלי" מציעה מרצ'נדייס מדליקים לכל גיל: כדורגל , צעיפים , כובעים , שעונים , מחזיקי מפתחות, ועוד. במה תבחרו?

לכל חובבי הכדורגל המלצה נהדרת למתנה משמחת וצבעונית, ועכשיו לרגל החגים גם הזדמנות נהדרת לפנק את האהובים עליכם, ילדים, נוער, נכדים ועוד,ובעיקר את אלו שמאוד אוהבים כדורגל ומחכים לראות את משחקי הכדורגל עם הקבוצה שהם אוהדים, כל אוהד יהנה ממגוון מוצרים נפלאים  ואיכותיים של הקבוצה שהוא כל כך אוהד.

איזו קבוצת כדורגל בליגת העל אוהדים בבית? מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה או הפועל באר שבע?

העונה של שנת 22 – 23 נפתחה וחברת "המתנות שלי" (משנת 1989) מציעה מרצ'נדייס מדליקים לכל גיל: כדורגל , כובעים , שעון-תאריכון שולחני דיגיטלי , צעיפים , שעוני יד וקיר,  ארנקים ,מחזיקי מפתחות, פופים , כריות , תיקי שרוך, קופה ועוד. במה תבחרו?

"המתנות שלי" מתמחה במוצרי פופ, מתנות וצעצועים במגוון תחומים. בין היתר, היא משווקת בלעדית את בובות הפרווה האיכותיות של חברת KEEL TOYS מאנגליה, והיא בעלת הזיכיונות למרצ'נדייז עבור קבוצות הכדורגל המובילות בישראל.

תארו לכם את השמחה של הילד, האח, האחיין, הנכד, האבא או הסבא – כשתתנו להם במגרש משהו שמסמל את הקבוצה האהובה, וכן, זה ישמח באותה מידה גם אם תשבו בבית עם כוס משקה צונן ופיצוחים – ותצפו במשחק בטלוויזיה!

רגע, רגע! ואם את – אישה, אמא, אחות, דודה, סבתא או חברה – אוהדת בעצמך  אז… קדימה! פנקי את עצמך במשהו שווה באמת!

גם אני מפנקת במתנה את האחיין שלי, אני בטוחה שהוא ישמח לקבל מזכרת מהקבוצה שהוא אוהב ואוהד, וזוהי בהחלט מתנה עם משמעות , מתנה משמחת את הלב…

להשיג בכל חנויות הצעצועים ובחנויות של קבוצות הכדורגל.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה