יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

ספר שירה "רק על עצמי לספר ידעתי" מאת מירי איידלמן..

מירי איידלמן נערה בת שש עשרה שהוציאה ספר שירה שנקרא "רק על עצמי לספר ידעתי", ספר עם שירה ופרוזב שבו נערה צעירה כותבת שירה שיוצאת ממגירת הלב הפרטי שלה, עם הרהורים, תהייה, תקווה, נפש שכמהה לספר את סיפורה, ומשתפת את העולם במה שהבשיל וצמח בנשמתה, ומה שיצא ספר שירה מקסים עם מילים, חריזה ומקצב, הספר נכתב גם מתוך הבעת הערכה לשירה של רחל המשוררת.


המחשבה שמירי איידלמן התחילה לכתוב את השירים בגיל שלוש עשרה בהחלט מעוררת השראה על הבגרות, וההבנה שניתן להוציא את הרגשות והמחשבות הכמוסים ביותר ולהביאם לדף בכתיבה נוגעה ללב וכל כך מרגשת, מירי נולדה למשפחת עולים ועברית לא הייתה השפה הראשונה שאליה נחשפה בבית, ולכן מאוד קסום המקום של ה חיבור לעברית, ספרות, שירה ואומנות שספגה מגיל קטן מתוך קליסקות ידועות "המפוזר מכפר אזר" של לאה גולדברג, האפרוח העשירי של אלתרמן ועוד שירים שלמדה להכיר מגיל צעיר, כשהתבגרה נולד הספר "רק על עצמי לספר ידעתי", ספר אישי, עדין ומרתק, שבמהותו שיחה אינטימית של ילדה מתבגרת עם עצמה, אך גם שיח נפלא ומרגש עם הקוראים.

מתוך ספרה של מירי איידלמן, "רק על עצמי לספר ידעתי"

דרכו של עולם
"למד אותי לעוף,הראה לי את הדרך
למד אותי לחלום ולהאמין
אף לדבר שולי למצוא תמיד גם ערך
למד אותי לראות ולהבין..

למד אותי לצחוק, על אף כל הכאב
למד אותי לזכור אך גם לשכוח
עזורלי להבין מה מתרחש בלב
למד אותי לכעוס אך גם לסלוח"..

הספר: "רק על עצמי לספר ידעתי",    מאת: מירי איידלמן
הוצאת מדיה 10
60 ש"ח,  45 עמודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה