יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

חדש מטבעול נתחי סויה דמויי עוף עם 17.3 גרם חלבון במנה...

חדש מטבעול! נתחי סויה בטעם עוף עסיסיים, טבעוניים ועשירים בחלבון לשילוב במגוון מתכונים!
סדרת הבישולים של טבעול ממשיכה להתחדש ומציעה לכם נתחי סויה בטעם עוף המשתלבים נהדר במגוון מתכוני חזה עוף ומכילים 17.3 גרם חלבון למנה מומלצת. סדרת הבישולים של טבעול כוללת מוצרי יסוד לבישול צמחוני, המבטיחים לכם מגוון עשיר וטעם נהדר, בנוסף לנתחי הסויה, הסדרה כוללת גם שווארמה צמחונית וכדורי בשר צמחוניים.

נתחי סויה דמויי עוף מספקים חווית מרקם וטעם פורצי דרך ומהווים ממש "עוף טבעוני" בכך שהם בעלי מרקם הדומה לנתחי עוף אמיתיים, ומתאימים למגוון תבשילים קולינריים צמחוניים, ביניהם: מוקפצים, תבשילי עוף, סלטים הכוללים נתחי עוף, או כל מנת נתחי עוף אחרת.

זוהי בשורה נהדרת בתחום הצרכנות ולא רק לטבעוניים אלא לכולם, לאחר שטעמתי את נתחי הסויה בטעם עוף, נדהמתי כמה שזה טעים ועסיסי ובהחלט יכול להחליף מנה של מוקפץ עם עוף , אני הכנתי לארוחת צהריים ויצא נהדר, הקפצתי בצל עם כף שמן זית הוספתי 4 שיני שום קצוצות , פטריות חתוכות ואת הנתחי סויה דמויי עוף של טבעול, תיבלתי עם מלח, פלפל, ותבלין שאוורמה, יצא ממש טעים, הארוחה קיבלה הרבה מחמאות מבני הבית שחשבו שהגשתי להם נתחי עוף, הטעם ממש מוצלח, ותוספת החלבון בארוחה מאוד משמעותית.

מצרפת לכם קופון להנחה בקניית המוצר, ממש כדאי.
להשיג ברשתות השיווק.

תגובה 1:

  1. לא ניתן להשיג את המוצר הזה בשום מקום.
    אולי היה משהו פגום במהלך הייצור שלו?

    השבמחק