יום שני, 3 בספטמבר 2018

פיליס גלזר - כוהנת הבישול הבריא משיקה סרום אנטי אייג'ינג חדשני...

פיליס גלזר, הנחשבת לכוהנת הבישול הבריא בישראל מזה קרוב לארבעה עשורים  חודרת לראשונה לתחום הטיפוח ומשיקה את  NATURALS BY PHYLLIS, סרום אנטי אייג'ינג להזנה, שיקום וטיפוח עור הפנים, הצוואר והידיים מבוסס שמן המורינגה האקזוטי.

קרדיט צילום:יוסי סליס
הסרום, הוא למעשה תערובת שמנים שנרקחה מרכיבים טבעיים ואיכותיים בלבד, שלוקטו מרחבי העולם. המרכיב העיקרי בתערובת הינו שמן המורינגה הידוע כבר אלפי שנים כצמח ריפוי עם תכונות אנטי אייג'ינג.  בשימוש יומיומי הסרום מעניק זוהר, הזנה עמוקה, התחדשות, גמישות, מרקם משי וגם מסייע לבריאות העור.

קרדיט צילום:יוסי סליס
הסרום הוא פרי פיתוח משותף לפיליס גלזר ולחברת מורינגה ערבה – המגדלת את  צמח המורינגה באזור הערבה על שפת ים המלח, שם הוא גדל באדמה עשירה במינרלים, מה שמקנה לו תכונות משופרות. בולטים במיוחד ערכים גבוהים של ויטמין A, ויטמין E, ויטמיןD סידן, ברזל, אשלגן וחלבון. מכיל 46 נוגדי חמצון ו- 36 נוגדי דלקות.
פיליס גלזר בהחלט אישה מיוחדת במינה הגעתי לתל - אביב לבית שלה כדי להכיר מקרוב את הסרום הנפלא מצמח המורינגה שהיא משיקה בימים אלו, אין ספק שפיליס מביאה איתה המון שנים של נסיון בתחום הבישול הבריא והיא משתדלת לחיות בריא מאוד הלכה למעשה, זה ניכר בבישולים הנפלאים שלה, זה ניכר בגינה שהיא מטפחת בה צמחים שהיא משתמשת בהם ביום יום,

היא אישה שאוהבת את הטבעי מה שבא מהאדמה, ולכן שהיא משיקה את הסרום אנטי אייג'ינג אני מאוד בטוחה שהיא יודעת מה היא עושה, שהיא מביאה את הטוב ביותר שהיא יכולה, ורק לאחר שהיא התנסתה והבינה איזה אוצר יש לה היא החליטה שעוד נשים יהנו ממנו ויטפלו בעורן בצורה המיטבית ביותר, מאוד חשוב לטפח את עור הפנים והגוף במוצרים המבוססים על צמחים טבעיים, פיליס החליטה שהיא חיה בריא וגם משתמשת במוצרי טיפוח בריאים, וזה הסוד שלה שהיא נראית מצויין לגילה, אני הוקסמתי ממנה מאוד,מהאנרגיה שלה, מהטוב לב, וגם מההבנה כמה תועלות יש לגוף בצמח המורינגה.
על שמן המורינגה:
שמן מורינגה מופק על ידי כבישה של זרעי מורינגה מכונפת והוא מכיל מרכיבים אנטי-אוקסידנטיים המסייעים לשימורו. בשל תכונותיו, הפך שמן המורינגה לאחרונה לרכיב מבוקש בתעשיית הקוסמטיקה: הוא יציב, מרכך, מוסיף לחות, מנקה ונעים למגע. בנוסף הוא מכיל ריכוז גבוה של ויטמין A, הידוע בתועלתו לעור.
המורינגה הוא מזון-על המכיל 46 נוגדי חמצון, 36 חומרים אנטי-דלקתיים, אומגה-3, סידן, ברזל ומספר רב של ויטמינים ומינרלים, ו-18 חומצות אמינו (כ- 9 מהם חיוניות), מה שהופך אותו למקור לחלבון מלא.
במשך אלפי שנים נעשה בו שימוש כרכיב טיפוח בתרבויות שונות ברחבי העולם וגם כרכיב מרפא ומשקם ברפואה האיורוודית. בשל יציבותו ועמידותו לאורך זמן  ובשל היכולת שלו להחזיק ריחות הנוטים להתנדף שימש גם כבסיס איכותי לבשמים. 
שמן המורינגה ידוע בתכונות האנטי אייג'ינג שלו המיוחסות ל-46 נוגדי חמצון הקיימים בו בנוסף הוא בעל תכונות חיטוי ותכונות אנטי דלקתיות, אשר עוזרות בטיפול מהיר בבעיות עור קלות כגון: חתכים, חבלות, כוויות, עקיצות חרקים, פריחות ושריטות. הוא מרפא פצעים ובונה מחדש את רקמות הגוף, שומר על לחות הגוף, טבעי 100% והשימוש בו הוא ללא תופעות לוואי.
ברפואה ההודית האיורוודה, מיוחסים לשמן מורינגה  תכונות ריפוי שונות ובהן: מוריד חום, אנטי אפילפטי, אנטי דלקתי, נוגד-כיבים, מוריד כולסטרול בדם, מפחית יתר לחץ דם, ובעל פעילות נגד חיידקים ופטריות.
שמן מורינגה עשיר ברכיבים מזינים ומשקמים:
ויטמין A - שמן המורינגה מכיל פי 4 ויטמין A מאשר בגזר, מסייע בבניית סיבי קולגן   ובהתאם לכך מסייע במזעור הופעתם של קמטים ויטמין C (חומצה אסקורבית) – פועל כנוגד חמצון, בעל תפקיד חיוני בריפוי פצעים,  מסייע בהפחתת קמטוטים וקמטים ומסייע בריפוי כוויות שמש.שמן המורינגה מכיל 5-7 פעמים יותר ויטמין C מתפוז, מזין את העור ומסייע    בשיקומו ובחידוש תאים בריאים.
ויטמין E – בעל תכונות נוגדות חמצון והשפעות אנטי דלקתיות על העור, ויטמין E בשמן המורינגה משפר לחות, ומסייע בהפיכת העור לרך וחלק.
חומצות אמינו – אבני היסוד של החלבון האחראיות לבניית רקמת השריר, העור, השיער ותפקודי התפתחות הגוף.
מכיל 46 נוגדי חמצון – נוגד חמצון טבעי רב עוצמה בעל תכונות מעולות המסייעות בהשגת מראה עור חלק, מריחת השמן על עור הפנים מסייעת במניעת חדירתם של מחמצנים אל הרבדים העמוקים יותר של העור. בכך הוא משמש כנוגד חמצון חוץ תאי המנטרל רדיקלים חופשיים ומסייע בשמירה על עור בריא, רענן,  מטופח ומלא לחות.
פרי פיתוח אישי:
לפני מספר שנים התגלה אצל פיליס גידול סרטני בשד. הרופאה הסבירה לה שמדובר בסרטן שמקורו בסביבה ולא גנטי. "בזכות העובדה שאני עיתונאית וחוקרת, החלטתי לבחון מחדש את ההתנהלות שלי. אמנם מבפנים דאגתי לעצמי כמו שצריך, אבל אחרי גילוי הגידול הסרטני התחלתי לשים לב גם למה שאני מורחת על הפנים ועל הגוף שלי. ישנן סכנות רבות הטמונות בתכשירי איפור וטיפוח ובחומרי ניקוי שיש בהם רכיבים שהוכחו כמסוכנים לבריאות ואני התחלתי לחפש אלטרנטיבית שתהיינה גם בריאות וגם אפקטיביות".
"במהלך המחקר שלי גיליתי את עץ המורינגה המשוייך לרפואה האיוורדית (הודית) ואת השמן המופק ממנו". מקורו של המורינגה באפריקה וברחבי אסיה- בהודו, פקיסטן, סרי-לנקה והפיליפינים בין היתר. במשך הדורות הוא הובא לדרום אמריקה, שם הוא גדל בר - ובשנים אחרונות מגדלים אותו בערבה הצפונית באזור ים המלח.  מה שמדהים בו הוא שהעלים, הקליפה, הפרחים, הפרי ואפילו השורש כולם מכילים חומרים מרפאים.
"אני טסה המון בעולם והעור מאוד סובל מיובש. התחלתי לרקוח לעצמי תערובות שמנים שמבוססות על המורינגה. לאחר תקופה בה השתמשתי בתערובת באופן יומיומי גיליתי שהיא  מעניקה זוהר, הזנה עמוקה, התחדשות, גמישות, מרקם משי וגם בריאות לעור. במקביל  התחלתי לקבל מחמאות מהסביבה. הבנתי שזה משהו שאני צריכה לחלוק עם הסביבה ושזה יהיה היעוד הבא שלי".
במשך שלוש שנים שקדה גלזר על פיתוח תרכובת סרום יחודית ועכשיו היא מוציאה אותו לשוק. הסרום הוא למעשה תערובת שמנים שנרקחה מרכיבים טבעיים ואיכותיים בלבד, שלוקטו מרחבי העולם. מלך התערובת הוא שמן המורינגה הידוע כבר אלפי שנים כצמח ריפוי עם תכונות אנטי אייג'ינג. לדברי פיליס "השילוב בין שמן המורינגה לשמנים נוספים עלה על הציפיות שלי ונתן מענה מפתיע ומושלם לצרכי הטיפוח שלי".

"הסרום הוא רק השלב הראשון. בהמשך תהייה סדרה שלמה של מוצרי טיפוח מבוססת על שמן המורינגה" מבטיחה פיליס.
תהליך פיתוח קפדני:
לאורך תהליך הגידול והייצור מקפידה החברה על איכות המוצר. התנאים הסביבתיים שבהם הוא גדל מספקים מוצר איכותי ביותר והמשך תהליך הייצור מתבצע במעבדות מאושרות על ידי משרד הבריאות ותוך הקפדה על רמתו ואיכותו של המוצר. מוצרי החברה עומדים בתקנים ממירים בארץ ובחו"ל GMP, FDA, ISO9001 ועוד.
הוראות שימוש: לאחר ניקוי העור ובעודו עדיין לח, מטפטפים כ-4 טיפות סרום לכף יד אחת ומשפשפים בין כפות הידיים עד לחימום קל. מעסים קלות לתוך עור הפנים, הצוואר והידיים עד לספיגה. למקסימום תוצאות, מומלץ להשתמש בבוקר ובערב. ניתן להשתמש בו גם כבסיס.

לאיפור, להורדת איפור ולהרגעת עור יבש בטיסות.
מכיל 50 מ"ל
מחיר: 220 ש'
להשיג בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.
לרכישה באונליין: http://www.moringa-arava.net

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה