יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

מותג אופנת הגברים מרסל " Twist Of Fashion".....

הוזמנתי ליום צילומים לקולקציית החורף של מותג אופנת הגברים מרסל,אופנה שיקית וחתיכית לגברים בכל הגילאים,בהחלט בגדים עם ייחוד,הפרזנטור הנבחר לדגמן הוא רון אלוף.


שוחחתי עם קרן נחום הבעלים והמעצבת הראשית ובהחלט התרשמתי מההקפדה ומהחשיבות שהיא נותנת לכך שהבגדים יענו על הצרכים של הגבר הישראלי,ההשראה מגיעה מהעולם וחשוב לה להקפיד שהבדים יהיו איכותיים והמראה הכללי יתאים לכלל הגברים גם לצעירים,ועוד פרט חשוב הבגדים מיוצרים בארץ תוצרת כחול לבן.


מרסל מותג לאופנת גברים, מוביל ומכתיב אופנה וטרנדים ברמה בינלאומית הנותן מענה לגבר הישראלי בכל ממשקי החיים. מרסל פוגש את הגבר שלה בכל פינה ברחוב, ביומיום, באירוע ערב ובהופעות מרשימות.
המותג מביא תכנים של אופנה, עיצוב, שיקיות, סטייליסטיות מובילות ועכשוויות במלתחה של הגבר הישראלי.
הקולקציה מתחלקת ל-2 קטגוריות:
  • מכופתרות המתאימות לאירועי ערב
  • קז'ואל- יומיומי.
בקולקציית החורף יש מס' קבוצות של פריטים, בתוכה: פוטרים המתחלקים לעליוניות ולמכנסיים עבים, חמים המתאימים לעונה, מלאי סטייל ובצבעי חורף: בורדו, קמל, שחור המשפיעים על הלוק.
הגזרות של החולצות /פוטרים מאוד נכונות, המבליטות את הגוף הגברי בסגנון מאוד חתיכי.
הנועזות של מרסל בצבעיו פורצת גבולות בעוד שכיום הגבר הישראלי מגלה כמיהה ורצון לבגדים צבעוניים.
אחת הגזרות היותר בולטות בקולקציה היא גרסת האוברסייז שתפסה במה מרכזית בעולם האופנה הבינלאומי, טרנד שהתפשט והשפיע על מגמות האופנה.
בקולקציה מגוון רחב של טי שירטס אופנתיות, ססגוניות, עם שילובים וחיבורים הנעשים בקפידה.
בימים אלו המותג נמצא בתהליכים להרחבת במת הג'ינסים, הדנים. כיום קיימים מס' דגמים טרנדיים.
קרן ואלי נחום הינם בעלי חברת מרסל. כאשר אלי- המוביל את החברה. וזכיין של יצרן הרוכסנים הגדול בעולם- YKK.
איך דגם נולד?
בעלת ומעצבת החברה, קרן נחום: " ההשראות שלי לעיצוב הקולקציה מגיעות מכיוונים שונים בחיים, יכול להגיע מסרט קולנוע ישן וטוב, תרבויות שונות ומקומות יצירתיים ולא שגרתיים, כמו מסעדה מדהימה, פינה מקסימה המתחברים לעולם הגבר וכך אני מחברת סיפור שלם ויוצרת את הדגם הבא. החומרים בהם אני משתמשת משתנים כל הזמן, כותנות דקות, בד צוללנים, מודפסים, צביעות, חיתוכי לייזר. הקו העיצובי העונה מתבטא בעיקר ברוכסנים; ברוב דגמי הקולקציה קיים רוכסן היוצר  את המראה המסוקס, הגברי והאופנתי".
אלי וקנין מנהל שיווק ומכירות, עובד עם רוב רשתות האופנה בישראל, מכיר את השוק, הגזרות ואת הצרכים של הגבר הישראלי, ומביא זאת לידי ביטוי בעבודות הניהול של העסק. נוגע בגבר המיינסטרים לעומת חברות אחרות המביאות את הבייסיבק הרגיל.
המותג הינו סיטונאי הנמכר לחנויות אופנה הנבחרות בישראל מדן ועד אילת, תוך ביקוש הולך ומתגבר.
במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, באסטרטגיה של התאמת פריטים מלאי סטייל ושיק במחירים ברי השגה לכל כיס- Affordable chic.
מידות הקולקציה:
S-XXL
טווחי מחירים:
t-shirt : 99-169 ₪
פוטר- 199-299 ₪
מכנסי קזו'אל- 199-249 ₪
ג'ינסים- 299-399 ₪
לרשת כ-100 נק' מכירה באמצעות חנויות סיטונאיות.
לרשימת החנויות המלאה ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק:MARSEL, מרסל בגדי מעצבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה