יום שישי, 26 ביוני 2015

סופהרב מציגה פורמולה פרוביוטית חדשנית Bio-25 לשמירה על בריאות מערכת העיכול!

מערכת העיכול שלנו רגישה לחיידקים ובהחלט זה מוריד מאיכות החיים.
בשנים האחרונות אני מקפידה לשמור על איזון מערכת העיכול שלי,
וחיזוק מערכת החיסון, בעקבות סחרחורות כרוניות שנקראות ורטיגו.
גיליתי שאני מקבלת התקף סחרחורת כתוצאה מבעיות במערכת העיכול,
במיוחד בחודשי הקיץ, וברגע שאני שומרת על איזון במערכת העיכול,
יש הטבה משמעותית בהתקפים שאני חווה.
אומרים שאין חכם כבעל נסיון וברגע שבחנתי מה גורם לי לסחרחורת
נוראית, הבנתי שהכל מתחיל מחיידקים במערכת העיכול כתוצאה
ממזון שגורם לוירוס בקיבה, וכדי שלא אפגע באיכות החיים שלי,
אני מקפידה להשתמש בפורמולה פרוביוטית.
חברת תוספי התזונה סופהרב, מציגה מוצר חדשני מסדרת הפרוביוטיקה
המובילה בישראל- Bio-25 ,
פורמולה ייעודית לשמירה על בריאות מערכת העיכול,
היחידה שמכילה 11 זני חיידקים פרוביוטים פטנטים איכותיים במינון מוגבר
של 25 מיליארד בכמוסה אחת, להבדיל ממוצרי יוגורט המכילים
רק עד שני זנים של חיידקים פרוביוטיים.
כל זני החיידקים בפורמולה ביו-25  נחקרו במחקרים קליניים ונמצאו אפקטיביים
לטיפול בבעיות שכיחות במערכת העיכול.
החיידקים בפורמולת ביו-25 בעלי חיות מקסימלית ובעלי יציבות
גבוהה המבטיחה את תפקודם היעיל והבריא ביותר למעי.
לחיידקים פרוביוטים תפקידים רבים הכוללים ניצול יעיל של רכיבים תזונתיים מן המזון,
חיזוק מערכת החיסון, ניקוי רעלים וייצור של חומצות שומן החיוניות לפעילות תקינה של המעי.
מערכת עיכול המתפקדת באופן תקין וסדיר מבטיחה מערכת חיסון חזקה.
אורח חיים לקוי הכולל תזונה לא איכותית, סטרס, חוסר פעילות גופנית
ושימוש ממושך בתרופות גורם לפגיעה בכמות החיידקים הפרוביוטים
ולכן משבש את תפקודה של מערכת העיכול. כתוצאה מהפגיעה במערכת העיכול,
נפגעת גם יכולתה של מערכת החיסון להגן מפני מזהמים.
מצב זה מאפשר לחיידקים מחוללי מחלה ופרזיטים נוספים לשגשג
במערכת העיכול ולגרום לתסמינים רבים הפוגעים באיכות החיים.
מחיר מומלץ לצרכן: 146.50 ,ל-30 כמוסות.
הנחיות שימוש: כמוסה 1 ביום בלבד המקנה הגנה רחבת היקף.
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי הטבע הנבחרים

תגובה 1: