יום ראשון, 3 במאי 2015

קרליין מציגה- סדרת דאודורנטים נושמים מיוחד לילדות ונערות..

כאמא לילדה מתבגרת בת 12, חשוב לי מאוד שתשמור על הגיינה, וגם חשוב לי להקנות
לה הרגלים לחיים.
אני מאוד אוהבת לנסות מוצרים חדשים, ומאוד שמחתי שבתי קיבלה להתנסות את
סדרת הדאודורנטים הנושמים, for girls, המותאמת במיוחד עבור ילדות ונערות.
מאוד מרגיעה אותי המחשבה שקרליין פיתחה סדרה מיוחדת עבור הנערות הצעירות.
פתרון מצויין לבתי המתבגרת, מצד אחד היא מפתחת הרגלי אסתטיקה והגיינה,
ואני רגועה שהיא משתמשת במוצר שמותאם לעורה העדין.
סדרת הדאודורנטים, מושכת את העין בגווני פסטל בהירים בשילוב לבבות צבעוניים.


בתי כל כך התלהבה ובקשה לקחת לבית הספר באופן קבוע בתיק , כדי להתרענן
גם בבית הספר וכמובן גם להראות לחברות.
הסדרה כוללת שלושה סוגים של דאודורנטים , רול אין, סטיק וספריי, אשר משלבים
פורומולה ייחודית המעושרת בקמומיל ומותאמת לעור העדין של הנערות.
ללא אלומניום, ללא אלכוהול,ללא פרבנים, היפואלרגני,דרמטולוגי.
לאחר התנסות של בתי, יש המלצה על המוצרים, נוחים לשימוש, ונשאר ריח
טוב לאחר השימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה