יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

גרופר – פרי- מים- גז וזהו! ועכשיו בפחיות!

למרות שפונו מהצפון הרחוק מהבתים ומהעסק, ואחרי ההצלחה הענקית של המשקאות בבקבוקים – חברת גרופר שקמה במטרה להנגיש צריכה בריאה יותר של משקאות קלים מוגזים וטעימים שעשויים מפרי טבעי ואורגני – משיקה סדרת מוצרים חדשה – אותם המשקאות האהובים – בפחיות ידידותיות לסביבה

עם פרוץ המלחמה, נאלצו בעלי ״גרופר״ לירון קופר ויובל גרודק , תושבי קו העימות בגליל העליון, לעזוב את הבתים שלהם, את המשרדים ולמצוא פתרונות רבים שעד היום מהווים אתגרים לא קטנים בהתנהלות. למרות זאת הם הצליחו למצוא פתרונות כמו שינוע והוצאת הסחורה מאזור הסכנה, מציאת מחסן חלופי להפצה והם הצליחו אפילו לשמר את משלוחי המוצרים ללקוחות הפרטיים.

יחד עם כל הקשיים שנוצרו בעקבות המלחמה ב״גרופר״ עובדים קשה מתמיד בכדי להמשיך לצמוח לעוד מקומות חדשים ולפתח עוד מוצרים.

חברת גרופר מהווה גאווה ישראלית עצומה, במיוחד בימים אלו, לאור מה שעברו בעת הפינוי שלהם מהגליל העליון, וגם בזכות היותם חברה מצליחה, עם מוצרים איכותיים וטעימים, והכי חשוב עשויים מפירות אורגניים, ועם טעם טבעי של הפרי, קיבלתי להתנסות את הפחיות החדשות ומאוד אהבתי את הטעמים, העיצוב של הפחיות, ובהחלט מדובר בהמשך נהדר לחברה הזו,שכל הזמן משדרגת את עצמה, ואינה נחה על השמרים, בחשיבה אינסופית מחוץ לקופסה, בהחלט גאווה ישראלית.

וכעת בחברה מתרגשים לחשוף לראשונה את המשקאות הטעימים באריזה חדשה – פחיות!

הפחיות יצאו לשוק בשלושה טעמים שונים- תפוחחה (תפוח אננס), תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון ליים).

כל המשקאות עשויים מפרי טבעי ואורגני והפחיות מגיעות בעיצובים קלילים וצעירים, ניתנות למיחזור ותואמות את ערכי המותג, נגישות כלכלית ופיזית לצרכן הישראלי, אלטרנטיבה טעימה ובריאה הראשונה מסוגה בתחום וכמובן תוך שמירה על הסביבה!

מחיר לצרכן לפחית: 6.90-8.90 ש״ח

את המשקאות ניתן לרכוש ב: שופרסל, קרפור, מנטה (תחנות ״דלק״) , סו-גוד (תחנות ״סונול״), קפה ג׳ו, טיב טעם, am:pm, ניצת הדובדבן , סופר יודה, סטופ מרקט, סיטי מרקט ועוד מאות נקודות ברחבי הארץ.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה