יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

זמן קריאה – "מקווה שאת בטוב" מאת נטלי סוּ

ספר הפרוזה "מקווה שאת בטוב" מאת נטלי סוּ , מדובר ברומן עם הרבה חוש הומור, בימים אלו חשוב קצת להפיג את העצב שעובר על מדינתנו, ולמצוא כמה רגעים של שמחה, וצחוק, אשר תמיד טובים לאנרגיות חיוביות, ספר ממש כיפי לקריאה, מסקרן,  ג'ולין גיבורת הסיפור עובדת במשרד עם הרבה תככים והאווירה מאוד מתוחה, עד שהיא מגלה משהו מפתיע ביותר, יש לה גישה לכל המיילים של עובדי המשרד, ובכך היא רואה את כל ההתכתבויות שלהם, ומפה יש הרבה התפתחויות, וגם לבטים לגבי קריאת המיילים, וחשיפת סודות, הפרצוף האמיתי של העובדים, ומה קורה מאחורי הקלעים, והכל מסופר במקוריות, עם הומור, וגם הזדהות של הקורא עם חלק מהקטעים של הספר, בהחלט ספר מומלץ.

רב המכר הבינלאומי הלוהט של הקיץ, הוא רומן קורע מצחוק עם לב גדול על בדידות ואהבה במקום העבודה. קומדיה משרדית רעננה ומפתיעה החושפת את הקשרים האנושיים, המאבקים והסודות שמתגלים דרך מסכי המחשבים. לא תצליחו להניח מהיד את ספרה הראשון של נטלי סו, שכבש את ליבם של הקוראים וזכה לביקורות משבחות ברחבי העולם

האם באמת הייתם רוצים לדעת מה הקולגות במשרד אומרים מאחורי הגב שלכם?

ג'ולין ממש לא מעוניינת. היא סובלת מחרדה, מדוכאת ושונאת את האנשים בעבודה המשרדית המשעממת שלה. כשטעות טכנית קטסטרופלית מאפשרת לה גישה לתיבות המיילים ולהודעות הפרטיות של עמיתיה, התגובה הראשונית שלה היא זעזוע. הדבר האחרון שהיא רוצה הוא להיחשף לשיחות העגומות שלהם על עציצי משרד גוססים ועל צרות בחיי הנישואים. כלומר, עד לרגע שבו שמתחילים במשרד דיבורים על קיצוצים וג'ולין מבינה את הכוח שהמידע החדש מעניק לה. אולם ככל שהיא נעשית מעורבת יותר בחייהם הפרטיים של הקולגות, היא מגלה הרבה יותר משדמיינה אי פעם… והחומות שבנתה סביבה בקפדנות מתחילות לקרוס.

נטלי סוּ היא סופרת קנדית ממוצא מעורב איראני ובריטי. היא חיה בקלגרי עם בעלה, בתה וכלב. מקווה שאת בטוב הוא רומן הביכורים שלה.

"סיפור אהבה בעידן המידע הבלתי פוסקהרפתקה מלאת הומור והלב." – רשימת הספרים הגדולים של הקיץ, Goodreads

"תיאור יפהפה, אמיתי ולעתים קרובות מצחיק על בדידות ועל האומץ הנדרש רק כדי להמשיך."

Kirkus (starred review)

"מקורי ומקסיםהתעלולים במשרד לא מפסיקים להצחיק. חובה לקרוא."

Publishers Weekly (starred review)

"תיאור מדויק של שגרת החיים במשרד המודרני. הספר הזה ידבר אל כל מי שאיפעם גלגל את עיניו ליד מתקן המים." –Harper's Bazaar

הספר:"מקווה שאת בטוב"

מאת: נטלי סוּ

415 עמודים , 98 ש"ח

תרגום מאנגלית: רחל פן

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים

מועד הוצאה לאור: יולי 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה