יום שלישי, 31 בינואר 2023

איך מעשירים את האוכל ברגע? "לירון" משיק סדרת ירקות תיבול טריים וכתושים של שום וג'ינג'ר – באריזה זמינה ונוחה לשימוש, השומרת על ההיגיינה

איך מעשירים את האוכל ברגע? מותג המזון "לירון" משיק סדרת ירקות טריים וכתושים לתיבול: ג'ינג'ר כתוש ושום כתוש באריזה לחיצה עם פקק, לשימוש זמין ונוח ולשמירה על ההיגיינה. המותג מתמחה בירקות טריים ומבושלים בוואקום, ובירקות תיבול טריים כתושים. ואם המותג "לירון" מוכר לכם, אז נזכיר מאיפה: הסלק הטעים בוואקום:)

בסדרה שום כתוש (אריזה תכלת) וג'ינג'ר כתוש (אריזה כתומה), המכילים 95% ירק טרי כתוש. הירקות הכתושים והטעימים מקפיצים את הטעם של כל מאכל: מרק, נודלס, פסטה, אורז, עוף, דג, בשר, ירקות, טוסט, חביתה, פשטידה, טחינה ביתית, רוטב לסלט ועוד. בתיאבון!

אני מאוד אוהבת להכין מגוון תבשילים במהלך השבוע, אבל אחד מהדברים שאני פחות אוהבת זה לקלף שום וג'ינג'ר ולכתוש אותם, לכן מאוד אהבתי את האריזות הנוחות והשימושיות של המותג "לירון" עם סדרת השום הכתוש והג'ינג'ר הכתוש, מושלם וטעים לכל מאכל שתחפצו להכין, בקלי קלות השתמשתי בשום הכתוש להכנת רוטב רוזה לפסטה, השום מאוד שדרג את המנה ואהבתי את הטעם הסופי, הכנה פשוטה וקלה ויש לכם פסטה רוזה נהדרת,מצרפת את המתכון.

לבשל כל פסטה שאתם בוחרים לפי ההוראות, בסיר נפרד להוסיף 2 כפיות שום כתוש של המותג "לירון", 2 כפות חמאה, ולטגן קלות, להוסיף מעט צילי גרוס, חצי כפית מלח, מעט פלפל שחור, כף רסק עגבניות, עגבניה מגורדת אחת, ולהרתיח, להוסיף חצי אריזה של שמנת לבישול 15%, ופרמזן מגורד, לבדוק טעמים ולהוסיף לפי הצורך חצי כפית סוכר, להוסיף את הפסטה המבושלת, לערבב היטב, ולהנות מפסטה ברוטב רוזה טעימה.

השימוש פשוט וקל: פותחים, שמים כמה שצריך וסוגרים, עד לשימוש הבא. יש לאחסן במקום קריר ויבש ולאחר הפתיחה, לאחסן במקרר.

כשר פרווה, בהשגחת בד"ץ מחזיקי הדת ו בד"ץ בית יוסף.

מחיר: 5.90 – 7.90 ש"ח לאריזה במשקל 100 גרם.

להשיג ברשתות השיווק: יוחננוף, ויקטורי, מחסני השוק, קו אופ ישראל; ובמעדניות, ירקניות, שוק פייסל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה