יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

מוצר השנה 2022 בחירת המוצרים האהובים על הצרכנים….

מוצר השנה עם הלוגו האדום מוכר כבר שנים, והתנסתי בהרבה מוצרים נפלאים שזכו במוצר השנה במהלך השנים הקודמות, כל שנה אני מחכה בסקרנות רבה לגלות איזה מוצרים זכו בבחירת הצרכנים, וגם השנה זכו מוצרים נפלאים ואיכותיים.

השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2022,לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית.

פאנל מומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית. יש לנו זוכים עם שירותי דיגיטל ואפליקציות פורצות דרך (סטארט אפ ניישן במיטבה) וכמובן מוצרי צריכה, מזון ומשקאות שמשרטטים את הצרכן הישראלי.

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: מאחורי כל מוצר זוכה ומותג מוביל ישנו סיפור מעורר השראה. המכנה המשותף הגדול ביותר של כל הזוכים השנה הוא שכולם איתרו צורך אמיתי וענו עליו בצורה הטובה ביותר. פרס מוצר השנה מספר בדיוק את זה.

קיבלתי חלק מהמוצרים הזוכים להתנסות וחוות דעת שלי, מאוד אהבתי את המוצרים וחלקם בהחלט נהדרים לשימוש יום יומי, מדובר במוצרים איכותיים, אני מצרפת לכם את המוצרים שאהבתי.

סוויטאנגו עם סדרת ממתיק שולחני
סדרת ממתיקים מרכיבים טבעיים, המחליפים סוכר 1:1, ללא קלוריות וטעמי לוואי, הכנתי איתפ כדורי שוקולד טעימים, החלפתי את הסוכר בממתיק ויצא ממש טעים, המוצרים מתאימים גם לסוכרתיים, וזה ממש חשוב שהגיעו לרמה כזו נהדרת בטעם, וזהו מוצר מהפכני ממש.
מצרפת לכם את המתכון של כדורי השוקולד הבריאים יותר, יצא ממש טעים, 300 גרם בסקוויטים פתי בר מופחתי סוכר, 8 קוביות שוקלד מריר, 50 גרם חמאה, 3 כפות אבקת קקאו, 4 כפות ממתיק סוויטאנגו, חצי כוס חלב, קוקוס לציפוי, לערבב חלב עם קקאו וממתיק סוויטאנגו, לערבב טוב, להמיס במיקרו בנפרד את החמאה עם קוביות השוקולד המריר, לערבב את הכל ביחד, להוסיף את פירורי הביסקויטים, ליצור כדורים, לכסות בקוקוס, ולשים במקרר 3 שעות לפני ההגשה, בתאבון.

מוצר נוסף שאני ממש אוהבת אורז בסמטי קשמיר של יוחננוף

מדובר באורז בסמטי הודי אמיתי של המותג הפרטי יוחננוף, האורז יוצא אחד אחד לאחר הבישול, אני שוטפת היטב כוס אורז, משרה 20 דקות במים, מערבבת בסיר את האורז הבסמטי המסונן, מוסיפה, 2 כפות שמן, כפית גדושה מלח וממשיכה לערבב על אש קטנה עד שהאורז מתייבש, מוסיפה כוס ושלושת רבעים מים רותחים, מביאה לרתיחה נוספת, מנמיכה את האש ומבשלת 15 דקות על אש קטנה, לאחר מכן משאירה לכמה דקות, מערבבת את האורז סוגרת את המכסה לעוד 10 דקות ומגישה חם,

האורז יוצא פשוט מדהים, אחד אחד, ממליצה מאוד על האורז הבסמטי קשמיר פשוט מעולה ממש.

מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ עם BRUNCH & CRUNCH ,

מוצר מנצח נוסף זהו הפרעצל נמצא אצלי קבוע במקפיא, הבת שלי מאוד אוהבת לחמם ולאכול עם גבינת שמנת, או סתם כך, מיוצר מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, מחממים בתנור בחום 180 מעלות כ- 15 דקות ונהנים מפרעצל קראנצי טעים וטרי.

תה ויסוצקי עם חווית הצ'אי
לאחר ששותים את חווית הצ'אי של ויסוצקי, תה שחור בטעם שקדים ותה שחור בטעם קרמל מלוח, וואו זה ממש טעים ומפנק, חווית צ'אי ביתי כמו בהודו, זהו תה מאוד מיוחד בטעם,

אני מאוד אוהבת לשתות אותו, מוסיפה מעט חלב ויוצא מושלם.

פורינה עם פורינה ONE
גם את החתולים צריך לפנק עם מזון איכותי ומאוזן המבוסס מחקרית לשיפור רמות האנרגיה והחיוניות של החתולים.

בירה קרומבאכר עם Krombacher Pils
מדובר בבירת הפרימיום מספר 1 בגרמניה בעלת ניסיון רב בתחום עם עיצוב ומיתוג מחדש, בירה שכיף לשתות בבית וגם עם חברים בבילוי מחוץ לבית, הקיץ תמיד עושה חשק לבירה איכותית, וזו איכותית במיוחד.

סדרת "הילו קומוד" מבית Kivema
מדובר בטיפות עיניים ללא חומרים משמרים להקלה וטיפול ביובש בעיניים, ניתן להשתמש גם עם עדשות מגע, הרבה פעמים מרגישים צריבה בעיניים במיוחד לאחר הליכים רפואיים, הטיפות מקלות ועוזרות מיידית.

CLEARUP Baby
מגבוני קליר אפ בייבי לניקוי העפעפיים והריסים שפותח במיוחד לתינוקות מגיל 0, מעולים לנכד שלי שסובל מרגישות בעיניים, מאוד נוח עם המגבונים הללו לנקות לו את העיניים ולדעת שהם בטוחים לקטנטנים, מוצר מעולה, מגיע באריזות אישיות כך שנוח לשים בתיק כמה בודדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה