יום רביעי, 5 במאי 2021

נחנך הסופר הגדול בישראל – הסניף החדש של רשת הקמעונאות סאלח דבאח ובניו בדיר אל אסד

אמש ב-4.5.21 השתתפתי בערב הפתיחה החגיגית של הסניף החדש והמדהים של רשת סאלח דבאח ובניו שנפתח בקניון דבאח בדיר אל אסד, הפתיחה החגיגית כללה את פסטיבל 'לילות רמדאן'.



הפסטיבל החגיגי והמקסים הזה ימשך גם ב-5.5 ו-6.5, כדאי ממש להגיע, גם להנות מקניות וגם להנות מחגיגה עם אירוח מכל הלב,

הפסטיבל כולו חגיגת תרבות עם מגוון ממתקים וקינוחים מסורתיים,

דוכני בשרים מעושנים, קפה משובח, תמרהינדי,

דוכנים מגוונים, כנאפה, פירות,

ועוד ועוד, נחשפתי לאירוח וחגיגה מרהיבה ומדהימה עם הופעות, זיקוקים וגם חגיגה לילדים, בהחלט קירוב לבבות יוצא דופן ומקסים, של הרשת הקמעונאית המובילה בצפון ובבאר שבע סאלח דבאח ובניו ,בפסטיבל הושקעו כשלושה מיליון שקלים, אני ממש ממליצה להגיע, נהניתי מאוד מהאירוח ומהסיור בסניף הענק והרחב שבו תוכלו להנות מהנחות ייחודיות, וממגוון מוצרים ענקי בכל התחומים, הכל טרי , נקי, ומזמין.

הפסטיבל החל בטקס גזירת סרט בהשתתפות בכירים רבים בהם: ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, ח"כ לשעבר ולשעבר ראש המרכז לשלטון מקומי בישראל שלמה בוחבוט, ח"כ לשעבר זוהיר בהלול, מנכ"ל בית החולים רמב"ם ד"ר מיכאל הלברטל, ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ ועוד רבים אחרים.

הסניף החדש שהוקם בעלות של 40 מיליון שקל, משתרע על 9,000 כ- מטר בנוסף ל-18,500 מטר לצרכי חניה ל-615 רכבים, ויהיה הסניף הגדול ביותר בצפון הארץ.

הסופר מכיל 16 קופות שיעניקו שירות למאות קונים בו זמנית מדי יום. במקביל אליהן פועלות בסניף גם קופות חכמות (Check out) שיאפשרו ללקוחות לסרוק מוצרים ולשלם באופן עצמאי. בתוך כך מציעה הרשת לכל מבקר בפסטיבל להצטרף ללא תשלום למועדון הלקוחות של הרשת. כל אחד שיצטרף יקבל שוברי הנחות בסך 250 ₪ מתנה.

"אנחנו עם הפנים לחברה ולקהילה", אומר סאלח דבאח, מנכ"ל הרשת, "אנו ברשת רוצים לקרב בין כל המגזרים וכל הדתות ורואים ברמדאן הזדמנות מצוינת לקירוב לבבות וחיזוק הקהילה בצפון ובכלל. אחרי שנה של קורונה, של סגרים ובדידות, ברור לכולם, כי הקורונה לא מבדילה בין אנשים ובין דתות, חודש הרמדאן ידוע כחודש של קרבה ונתינה, ולכן זוהי זכות עבורנו להכיר לציבור הרחב קצת מהמסורות הנפלאות שיש לרמדאן להציע. מוזמנים להגיע וליהנות מחגיגה אמיתית – רמדאן כרים".

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה