יום שני, 10 במאי 2021

הצבע הלבן הוא מסמלי חג השבועות: לכבוד החג מציעה "מדגל" לחדש את חדר האמבט עם ארונות בגוונים לבנים, נקיים ומרגיעים

הצבע הלבן, המסמל נתינה וטוהר, הוא מסמלי חג השבועות ולכן גם נהוג ללבוש בחג בגדים לבנים. לכבוד החג מציעה "מדגל" לחדש את חדר האמבט בארונות מעוצבים בצבע הלבן, הטהור והמרגיע. חברת "מדגל" מבית "פלסאון" מציעה פתרונות מתקדמים ואיכותיים בתחומי ארונות האמבט, הברזים והכיורים.


למדגל עשרות דגמים של ארונות אמבט בצבע לבן ובגווניו: לבן שבור, לבן מט או שמנת מט - במגוון מפרטים, חומרים, עיצובים ומחירים. מה הצבע הלבן שלכם, ובמה תבחרו - ארון מודרני או ארון כפרי? סגנון פרובאנס או ניו יורק? מט או מבריק? עם חללים פתוחים או בלעדיהם? או שאולי תעדיפו חירוץ וחיתוך CNC בחזית הארון?


הביטו בקטלוג, ובחרו את הארון המתאים לכם ולצרכים שלכם: יש אפשרות לעצב, לתכנן ולהרכיב את הארונות לטעמכם – מתוך היחידות והפריטים המוצעים בקטלוג, או לבחור את דגם הארון המתאים לכם – מתוך מבחר הדגמים שבקטלוג.


הארונות מיוצרים בסטנדרטים גבוהים ומחומרי גלם איכותיים: עץ סנדוויץ' רב שכבתי של גוף הארון, חזיתות המותאמות לחללים רטובים, פרזול איכותי אל-חלד, מנגנוני טריקה שקטים ועוד.
כדי לספק פתרון עיצובי כולל, הארונות מוצעים עם מוצרים נלווים ובהם כיורי חרס אינטגרליים, משטחי אבן קיסר או בוצ'ר, מראות ועוד. ניתן לבחור בארונות ברוחב 60 – 150 ס"מ (תלוי בדגם). מדגל מעניקה לארונות 3 שנות אחריות.
להשיג בחנויות הקרמיקה ברחבי הארץ.
לפרטים: www.madgal.co.il

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות והתחדשות ועוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בתחום בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה.
מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ומשתלמים. ב-2019 נכנסה החברה לתחום ארונות האמבט והשיקה כ-100 דגמים במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 PEDANTIX כיורי עלית הופכת לחברת בת. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.

קרדיט צילום – מדגל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה