יום חמישי, 3 בדצמבר 2020

זמן קריאה - דואט אירוטי חדש של הסופרת טי.קיי. לי – "הונאה"

הסופרת טי.קיי. לי, הידועה גם בשם טרייסי לי קאלם, אשר ספרים רבים שלה זכו להיכנס לרשימות רבי המכר של עיתון   USA Today משיקה דואט אירוטי חדש וסוחף "הונאה" שרואה אור גם בעברית. הספר הראשון בדואט הוא "לרדוף אחר הדרקון" והשני – "לחסל את הדרקון".



בימי הקורונה יש לי יותר זמן פנוי לקרוא ספרים, הימים יותר רגועים, אין בילויים, ואני מוצאת את עצמי קוראת ונהנית מהשקט, קיבלתי לסקירה את הדואט האירוטי החדש, שבהחלט סוחף לקריאה רציפה ומעניינת, עם שני ספרים נהדרים, לרדוף אחר הדרקון, ולחסל את הדרקון, הגיבורים של הסיפור, טיילר ומקנזי, טיילר ברנהם רווק הולל, שלוקח על עצמו משימה מחברת אבטחה המשפחתית, לעקוב אחרי מקנזי דלאנו, אישה חזקה ועוצמתית, עם הרבה מטרות בחיים, אישה מאורגנת ושיטתית, ובדרך בלי הרבה תכנונים האהבה מפתיעה אותם, והם מבינים שאין שחור ולבן, יש אמצע אפור, ומפה צריך להתקדם למרות הסודות המשפחתיות, ושהאהבה אינה צפויה ולא מתרחשת לפי הרצון שלהם, היא מפתיעה ומפה אין דרך חזרה, אהבתי את המסרים העוצמתיים בכל פרק, בהחלט דואט שמעורבים בו, אהבה, בניית אמון, הסתרות , שקרים, מתח רומנטיקה ועוד, פשוט מצאתי את עצמי קוראת ונכנסת לעולמם של טיילר ומקנזי.

הייתי צריכה לעמוד בפניו,  אך לא הייתי מסוגלת. הייתי חלשה מכדי להיאבק בשטן עצמו.

מקנזי דלאנו לא מסוגלת להפסיק לחשוב על הגבר שהונה אותה,  אך היא נאבקת להמשיך הלאה ולשכוח מכך שטיילר ברנהם היה אי פעם חלק מחייה.  היא עדיין כמהה אליו,  למרות הבגידה שלו . השכל הישר שלה נאבק בליבה,  ומלחמה זו עשויה להכריע בין חיים ומוות.

טיילר ברנהם אבוד ללא מקנזי . בעודו מהרהר במשמעות של כל זה,  הוא מנסה למצוא את הדרך להוכיח לה שרגשותיו כלפיה אמיתיים.  הוא מוכן לעשות הכול כדי להשאיר אותה לצידו, להקריב הכול – את הקריירה שלו,  את הונו,  את חייו, הכול כדי להגן עליה . וייתכן שזה מה שהוא יצטרך לעשות.

דואט אירוטי: "לרדוף אחר הדרקון"

"לחסל את הדרקון"

כריכה רכה

מחיר לכל ספר 98 ₪

390 עמודים, 366 עמודים

הוצאת ספר לכל

להשיג באתר www.bookme.co.il

וברשתות וחנויות הספרים הנבחרות

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה