יום שני, 19 באוקטובר 2020

זמן קריאה - סודות מחדר המיטות המדריך למיניות בריאה מאת ד"ר צחי בן ציון

ספר חדש מאת הפסיכיאטר והסקסולוג הידוע, ד"ר צחי בן ציון, רואה אור באופן בלעדי באתר "עברית" בגרסה דיגיטלית ומודפסת, הספר מאגד 120 טורים נבחרים מתוך "במיטה עם ד"ר צחי בן ציון", טוריו המתפרסמים בהצלחה בעיתון "לאשה".

טורי סקס שאוגדו בספר זה מספרים בהומור ובשנינות אך גם ברצינות המדעית המתבקשת, שלל נושאים מדוברים ומדוברים פחות מהנעשה בחדר המיטות של הישראליות והישראלים.


 

לצד היותו פסיכיאטר וסקסולוג, ד"ר בן ציון הוא גם מספר סיפורים ואמן סטנדאפ המופיע במפני אולמות מלאים. בהופעות אלה הוא מתאר בציוריות רבה, בהומור, וברצינות, מצבים של מטופלים וזוגות בחדר המיטות שלהם, וזאת כמובן ללא פרטים מזהים. בימים אלו מתקיימות הופעות דרך זום.

ד"ר צחי בן ציון מצליח להלהיב ולסחוף מאוד, צפיתי במופע שלו ובהחלט התרשמתי מהידע הרב שמועבר בקלילות ובהרבה הומור, הרבה דברים הקשורים במין יכולים להיות מאוד מביכים לעיתים ומאוד קשה לדבר על מה שקורה בין הסדינים, אבל כשצופים בהופעה של ד"ר צחי בן ציון וכשקוראים את הספר המרתק והמיוחד שמאגד בתוכו שלל טיפים ואירועים שקשורים למיניות בהחלט מרגישים הרבה יותר נוח, וגם לומדים הרבה מנסיון של אחרים בנושא הכל כך אינטימי ואישי, מאוד אהבתי את הספר ואני בהחלט ממליצה לכל אחד ואחת לרכוש אותו, אפשר גם להביא מתנה לזוגות טריים שרק התחתנו בהחלט עוזר מאוד.

ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, הוא רופא, פסיכיאטר וסקסולוג מהבכירים בישראל. הוא משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז הדרום בקופת חולים כללית, וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי "סורוקה" בבאר שבע. ד"ר בן ציון הוא בעל הסמכה לרפואת מין מטעם האיגוד האירופי לרפואת מין, בעל הסמכה מהאיחוד אירופי לטיפול במצבי רוח וחרדה, ומשמש כיו"ר איט"ם, האגודה הישראלית לטיפול מיני.

ד"ר בן ציון נמנה זה עשור ברציפות ברשימת 100 הרופאים הטובים בישראל, של כתב העת פורבס. נשוי לחני ואב לארבעה. מתגורר בישוב עומר.

מתוך הטור בספר "אהבה בימי קורונה": "תזכורת מדעית: הפעלה מתמדת של מערכת המין מחזקת את מערכת החיסון. האמת המחקרית הזו הניעה מומחים שונים להמליץ לאוכלוסייה לאונן בימי קורונה. יש לי תחושה ששר הבריאות לא יכלול את ההמלצה בהוראות השעה של משרד הבריאות."

מצרפת קישור לאתר לרכישת הספר

הספר:סודות מחדר המיטות

המדריך למיניות בריאה

מאת ד"ר צחי בן ציון

עורכים: יעקב מאור ודני קיפר

220 עמ' | דיגיטלי: 26.4 ₪ | מודפס: 60 ₪

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה