יום שני, 27 בנובמבר 2017

תכירו את אתר האינטרנט החדש ושרות המשלוחים של רשת "שוק הרצל"...

החיים המודרנים והעמוסים אינם משאירים הרבה זמן לקניות לבית, והכי יעיל ונוח זה להזמין את הקניות דרך האינטרנט, אני חושבת שצריך להפריד את סוג הקניות של מוצרי מזון, ואת הפירות והירקות לקנות במקום שאני אדע שאני מקבלת סחורה טרייה איכותית והכי טובה שיש.
תכירו את רשת "שוק הרצל", רשת הירקות והפירות המובילה בגוש דן, "לשוק הרצל" כ- 10 סניפים בגוש דן (תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים ובקרוב הסניף ה-11 בפתח תקווה.


החידוש שנכנסים לאינטרנט לאתר נוח וידידותי ביותר להפעלה ופשוט מזמינים ירקות ופירות מובחרים, והכל מגיע בארגז מסודר ישר לבית, כך שאין צורך להגיע במיוחד ולבזבז זמן מיותר שגם ככה אין לנו בשגרת היום יום.
לאחר שהתנסתי בהזמנה דרך האתר, שהיה מאוד קל לתפעול, המשלוח הגיע אליי לאחר כמה שעות עד פתח הדלת,
קיבלתי פירות וירקות מדהימים וטריים הטעם נהדר ובעיקר שמחתי שהאיכות ממש מעולה כל פרי וירק נבחר בקפידה בשוק הרצל,פטרוזליה רעננה,
עגבניות אדומות אדומות,
תפוחים פינק ליידי טעימים ביותר,
אפרסמונים מובחרים מתוקים מתוקים,
פלפלונים מובחרים,
ובגלל שהאיכות ממש חשובה לי באופן אישי הייתי ממש מרוצה מההזמנה, בהחלט אני מאמצת את שוק הרצל ואני אתחיל להזמין משלוחים של פירות וירקות איכותיים עד פתח הדלת.
הרשת הוקמה על ידי שני שותפים תושבי גוש דן, אלי אסף ועזרה שפר שהתחילו את דרכם בחנות בשוק הרצל ברמת גן ומכאן השם "שוק הרצל", מאוד חשובה להם האיכות והטריות, והם סיפרו שיש להם חולשה מיוחדת לתותים ...

בשנתיים האחרונות הרשת התרחבה באופן משמעותי והפכה לשחקן מרכזי ומוביל בשוק הפירות והירקות בכל דן, בחודש הבא יפתח סניף נוסף בפתח תקווה.
מצרפת לכם קישור לאתר "שוק הרצל":



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה