יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

הסושיה סניף כפר סבא להתפנק עם כל המשפחה....

היום הגעתי לכפר-סבא כדי להכיר מקרוב את הסניף החדש של רשת הסושיה, שהוא גם סניף כשר , הסניף שוכן במרכז העיר קרוב לכל מרכזי הבילויים ונותן חווית בילוי נעימה מאוד, אוכל מצויין שלל מנות בתפריט, מיקום מעולה ושירות נהדר, מה שנשאר זה רק להנות עם המשפחה,חברים,ולאכול בהנאה רבה איזה מנה שחשקה נפשכם מהתפריט המגוון.

בתפריט ניתן למצוא מנות ראשונות כמו אגרול, חמוצים יפניים,

שניצלוני עוף וגם מנות מיוחדות שטעמתי וממש אהבתי ובהחלט השאירו לי טעם לעוד כמו, נגאסקי - נתחוני חזה עוף בטמפורה בירה ביתית, עם שומשום לבן ושחור, בצירוף רוטב צ'ילי מדהים שעשה את המנה למאוד מיוחדת,


השף של הרשת יובל חרותי  שאחראי על הטעם המעולה של המנות,הסביר שסוד המנה בכך שאין עודף שמן כתוצאה מהטיגון וכך אפשר להנות ממנה מוקפדת שלא משאירה שמן על הידיים,המנה התחסלה במהירות.
גם האגרול שהוגש היה מיוחד בטעמו ולא השאיר הרבה שמן לאחר הטיגון,

בנוסף למנות הראשונות טעמתי מנה מאוד מיוחדת שנקראת טטאקי טונה שאסור לוותר עליה שמגיעים לסושיה,

נתחוני טונה אדומה צרובה ברוטב טריאקי, המנה מוגשת עם סלט שורשים,צ'ילי לימון ובוטנים, טעים טעים,ומאוד אהבתי את השימוש בסלק טרי במנות שמוגשות שבהחלט מוסיף לטעם ולצבעוניות, השף נתן לי לטעום מגפרורי הסלק המטוגנים שמשמשים לקישוט חלק מהמנות.

כמובן שהגענו למקום שנקרא הסושיה אז מאוד ראוי שנטעם את הסושי המיוחד של המקום, קומבינציה זוגית שמכילה סושי קר וסושי חם ,מנה יפה ועשירה מתאימה מאוד לאוהבי הסושי,


בנוסף מנה של סושי נהדרת ומיוחדת שנקראת Chicken Beet עוף בטריאקי,אספרגוס וגזר עטוף בסלק, מנה שגם בה יש שימוש בסלק טרי, עדיין לא יצא לי לאכול סושי עטוף בסלק והאמת מפתיע וטעים ברמות.

בנוסף ממש אהבתי את טופינג סלמון, שמכיל בנוסף לסלומון אבוקדו ועירית ספייסי מיונז ובצל ירוק בציפוי סלמון קצוץ סושי מאוד מיוחד, ואת הספיידר רול שמכיל דג לבן בטמפורה,אספרגוס,קמפיו,מלפפון ,וספייסי מיונז בציפוי עירית קצוצה.

כמו שציינתי התפריט מאוד עשיר, כדאי גם לטעום את לחמניות הבאו עם מגוון טעמים, עוף,בקר,דג...


לעיקריות טעמנו את המנה המנצחת של הסושיה שנקראת המנצחת, עוף,אטריות בצל,פטריות,בצל ירוק שהרוטב של המנה נותן את הטעם הייחודי שלא תרצו להפסיק לאכול, הרוטב מקארי צהוב,קרם קוקוס ובוטנים, מנה מאוד טעימה, וגם נהניתי מהפאד תאי, מנה של אטריות אורז עם עוף,גזר,כרוב לבן,נבטים,בצל ירוק,ביצה בוטנים ולימון מוגש ברוטב פאד תאי, את המנות ניתן גם לקבל צמחוניות.


ולפינוק ממש אהבתי את פילה הסלומון, סטייק מפילה סלומון ברוטב טריאקי, רך ונימוח צרוב על המחבת בעשייה נכונה,מוגש לצד אורז ושעועית מוקפת עם שום, מנה גדולה וטעימה.

המחירים מאוד סבירים, והרמה של המנות נהדרת, בהחלט מקום שאפשר להנות בו, לארוחת צהריים, ערב, וכמובן שחברי המועדון נהנים מעד 20% הנחה בכל קנייה ויש גם משלוחים לבית כך שאפשר להנות מארוחה טעימה בבית בלי לשטוף כלים ולעמוד ולבשל.
תודה רבה למסעדת הסושיה סניף כפר סבא היה טעים מאוד, אני אגיע לבקר שוב עם כל המשפחה.
הסושיה הינה רשת מסעדות אסיאתית בפריסה ארצית, אשר החלה את דרכה בשנת 2003, בזמן שבו סושי נצרך במסעדות יוקרה בלבד. הסניף הראשון נפתח באבן גבירול כשבפיו הייתה הבשורה "סושי לכל פועל" – סושי איכותי וטרי, במחירים נוחים.
אט, אט התרחבה הרשת וכיום היא מונה 18 סניפים בפריסה ארצית ממעלות בצפון ועד אילת בדרום.
חלקו הגדול של התפריט מורכב ממנות סושי בשילובים מעניינים ומקוריים,תוכלו למצוא גם מגוון מנות מנות ווק עם נודלס ואורז מהמטבח האסיאתי.
מוצרים טריים ואיכותיים, תודעת שירות גבוהה ומחירים נוחים הם העקרונות המנחים את הרשת, עליהם היא מקפידה ושומרת.

מצרפת לכם את הקישור לאתר הסושיה:
https://hasushia.com/he/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה