יום רביעי, 21 ביוני 2017

שירי הילדים של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק מונגשים מעתה לפעוטות ולילדים בספר אינטראקטיבי ומזמר

חברת "ספרק טויס" הישראלית, המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה ספר אינטראקטיבי מזמר!, המנגיש לילדים את השירים הקלאסיים האהובים של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק, בדרך אינטראקטיבית וחווייתית.


הספר כולל שמונה משירי הילדים האהובים של ביאליק, בהם: קן לציפור, בערוגת הגינה, פרש (רוץ בן סוסי), נדנדה (נד, נד) הפרח לפרפר (פרפר, פרפר, פרח חי), מקהלת נוגנים (יוסי בכינור, פסי בתוף) ועוד, ומשלב איורים מקסימים הממחישים את השירים.
הספר ממש מקסים ומחזיר אותי אחרונית בזמן לשירי הילדות גם שהייתי קטנה וגם שירים ששרתי לילדיי שהיו קטנים, אלו שירים ומנגינות שכיף תמיד לשמוע, אין ספק שמאוד חשוב להשמיע לילדים כבר מגיל מאוד קטן שירים והספר משלב שירים עם תמונות שהפעוט מקשר את התמונה לשיר ופשוט נהנה לשמוע, זה בהחלט זמן איכות נהדר עם הילד שמשאיר רגעים של זכרונות לתמיד.


בחזית הספר מצויים לחצנים ועליהם תמונות קטנות מתוך האיורים שבספר, והילד יכול ללחוץ עליהם כדי להאזין לשירים המוקלטים השונים. הילד הצעיר יכול לבחור את השיר שירצה להאזין לו לפי התמונה ולהתבונן באיור. הילד הבוגר יכול גם לקרוא את מילות השירים ולשיר עם ההקלטה. השירים הוקלטו בעיבוד מיוחד המותאם לילדים.
כמו כן, מוצג בספר לחצן "משחק השאלות" המציג בפני הילד שאלות ומשימות שונות לגבי האיורים, נותן משוב, ומעשיר את החוויה במשחק אינטראקטיבי.


הספר כולל גם 2 לחצנים לשליטה בעוצמת השמע. כך הילד יכול להגביר או להחליש את הצלילים כרצונו.
ספר שירי הילדים של ביאליק מצטרף למבחר ספרי ילדים אינטראקטיביים שהשיקה ספרק טויס, בהם "דירה להשכיר", "בוא אלי פרפר נחמד", "קופיקו ונגה בגן החיות", "מעשה בחמישה בלונים", "האריה שאהב תות", "תירס חם", "איה פלוטו" ועוד.
מתאים מאוד גם לגני ילדים, לקנות כמתנה מיוחדת לנכדים, לילדים שתמיד שמחים לקבל.
הספר מתאים לילדים מגיל שנה ומעלה.
מחיר לצרכן:  90 ₪.
להשיג ברשת צומת ספרים, שילב ובחנויות הצעצועים המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה