יום שלישי, 5 באפריל 2016

זמן קריאה - "עצות עצים",ספר הגיגים חדש מאת עפרה רחל פלס....

העץ מוזכר הרבה במקורות,ובכלל עצים קשורים לצמיחה,פריחה,חיים,אני מאוד מתחברת לטבע וליופי של העצים זה ממלא בכח ובאנרגיה מחודשת.
קיבלתי לסקירת קריאה את הספר המקסים ביותר שנקרא "עצות עצים",ספר הגיגים חדש,לאחר עיון בספר נהנתי מאוד לקרוא מגוון תובנות קצרות המעניקות חומר למחשבה ומסייעות לפיתוח מודעות עצמית,ספר אופיטמי ואין ספק שהתבוננות בעצים דרך הספר נותן משמעות.

במקורותינו נכתב: "כי האדם  עץ השדה" אפשר למצוא הקבלות רבות בין האדם לבין העץ. בתרבויות מגוונות אפשר למצוא את הקשר ואת החיבור בין האדם לבין העץ. יש משהו אוניברסלי בעץ בפרט, ובטבע בכלל שמהווים מקור להשראה, להתחזקות ולהתעצמות. חיבור לטבע מאפשר לאדם להתחבר לעוצמות הבריאה שנמצאות בתוכו, ולהעניק לו תקווה, כוח והשראה.
האיורים בספר אותם אייר המאייר בועז קריספין מוסיפים לעוצמה וליופי של העצים,הספר מתאים כמתנה לאדם אהוב,ומתאים גם כספר להעצמה אישית ולקבלת כח,כל אחד יכול למצוא בו את ההגיגים שמדברים אליו בתקופות שונות של חייו, בספר "עצות עצים" כשבעים הגיגים.

מתוך הספר:
"לפעמים האתגרים והבעיות הם לטובת האדם. כעץ שמחפש מים, מעמיק את שורשיו בקרקע, ומתוך כך- מתחזק."
"עץ שנגדע במקום אחד וחפץ חיים, מוצא כיוון חדש לגדול אליו. הוא ממשיך לצמוח, מצמיח ענפים חדשים לכיוון אחר, ומוצא את הדרך כדי להמשיך לחיות".
את הספר המקסים כתבה עפרה פלס,זהו ספר ההגיגים הראשון פרי עטה בהוצאת "מדיה 10",העצים בספרה משולים לבני אדם,עפרה  רחל פלס עוסקת בכתיבה,אמנות מוסיקה ושירה.
ממליצה בחום עכשיו לקראת חג הפסח להתפנק ולפנק בספר לחיים.
ספר הגיגים "עצות עצים", מאת עפרה רחל פלס.
75 עמודים, 69 ש"ח.
איורים: בועז קריספין.
הוצאת מדיה 10.
ניתן להשיג : ברשתות הספרים ובחנויות הספרים המובחרות.
מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים בתחומם (קואוצ'רים, אנשי מכירות, אנשי שיווק, אנשי שוק ההון, מומחי תזונה, מומחים בשיטות מיוחדות כלשהן ועוד), אשר רואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבים: כותבי פרוזה, כותבי סיפורת מקורית, שירה, כותבי ספרי ילדים ועוד. להוצאה גם מחלקת שיווק שתפקידה להפיץ את הערך ואת הידע הטמון בספרים, את ההנאה שבקריאת פרוזה, ואת ההעשרה הקולינרית מספרי מתכונים ייחודיים. ייחודה של מדיה 10 הוא ביכולת להתאים לכל גוף באשר הוא את המארז המתאים, את הספרים הנכונים לפי תפיסת עולמו, ועל ידי כך להפיץ את הספרים בהתאמה למידות הלקוח ולקלוע לטעם הקוראים. http://www.media-10.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה