יום שלישי, 5 באפריל 2016

הסוד הוא בניחוח: מבצעים אטרקטיביים לכבוד חג פסח ....

לקראת חג הפסח,הידוע גם כחג הנקיונות וטיפוח הבית,כדאי מאוד להצטייד בחומרי ניקוי כי יש עכשיו מבצעים נהדרים,אני משתדלת גם בפסח וגם בראש השנה להנות מהמבצעים המיוחדים ברשתות השיווק לקראת החג.

חברת סוד יוצאת לקראת הפסח עם מגוון מבצעים אטרקטיבים,שממש כדאי לממש,אני מאוד אוהבת את המוצרים המעולים של סוד,הג'ל לניקוי אסלה ממש מצויין,הכדוריות לניקוי האסלה נמצאות אצלי קבוע בבית ,פטנט מדהים,הריח של מרככי הכביסה של סוד מגיע למרחקים כשאני תולה את הכביסה על החבל,והניחוח נשאר לאורך זמן.

מצרפת את המבצעים להנאתכם:
המבצעים בנקודות המכירה:
ניקוי שירותים:
  1. מארז זוג ג'ל לניקוי אסלה וכדוריות לניקוי האסלה סוד מתנה: מחיר מבצע 20 ש"ח.
  2. כדוריות לניקוי האסלה, מחיר מבצע 3 ב- 20 ש"ח.
כביסה :
  1. מרכך כביסה 4 ליטר + 1 ליטר במתנה: מחיר מבצע 18.90 ש"ח.
        2. מרכך מרוכז,מחיר מבצע 2 ב-20 ש"ח.

אודות הנקל סוד: חברת הנקל סוד מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של טיפוח הבית, טיפוח הפרט, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה  היא בבעלות  מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי.
קרדיט צילום: אפרת אשל.
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה