יום שלישי, 12 בספטמבר 2023

זמן קריאה – "חולה עליך" מאת ד"ר משה זילבר….

ד"ר משה זילבר מומחה באנדוקרינולגיה וברפואה פנימית,  משיק את ספרו החדש בהוצאת מדיה 10 "חולה עליך", ספר רפואי שמנפץ מיתוסים בתחומים שאין עליהם כלל חומר כתוב, אודות היחסים המורכבים בין חולה למטופל. בספרו החדש שופך אור משה על מאחורי הקלעים של עולם הרפואה ונותן לקוראים הצצה מלומדת של "עשה ואל תעשה", טיפים מעשיים  על איך לבחור רופא, איך להתנהל מול אנשי הרפואה, איך לדבר עם הרופא שלך, איך לקחת תרופות, איזה מלכודות יש לרפואה באינטרנט, טיפים בנושא של שמירה על הבריאות ועוד.

הספר "חולה עליך" כתוב בצורה מאוד ברורה וקריאה, כך שיש בו הרבה ערך מוסף לקורא, והרבה עצות פרקטיות ,דרך המדריך המעשי הזה, ניתן ללמוד בקלות איך לשמור על בריאותנו, כי כמו שאומרים הכי חשוב להיות בריא ומאושר, וברגע שנחשפים לספר החשוב הזה, ומקבלים עשרות טיפים מעשיים ליישום, זה בהחלט מועיל מאוד לכל אדם, וכמו שאומרים עדיף לדעת לפני, כי ידע זה כח, וד"ר משה זילבר ליקט במשך שלושים שנות עבודה כרופא, מגוון טעויות של מטופלים, ומנגיש לקורא את ממצאיו ועושה סדר, מה נכון לעשות ומה פחות, ואיך תפיקו מקסימום בריאות מרופאים וממטפלים רפואיים וממידע רפואי באינטרנט.

"זה ספר שנוגע לכולם כי הנכס הכי יקר שלנו זו הבריאות שלנו, מספר משה, כתבתי את הספר בעקבות מצבים שנתקלתי בהם במשך 30 שנה בקליניקה שלי והמטרה שלי היא שכל אחד ואחת שיקראו את הספר יתחילו להטיל ספק ולשאול את השאלות הנכונות".

הספר "חולה עליך" של ד"ר משה זילבר הנו ספר עם ערך המעניק לקוראיו נקודת הסתכלות אחרת, בגובה העיניים. הוא כתוב בצורה קלילה ולא עמוסה, נפתח בבדיחה להקליל את האווירה, בשונה מספרי רפואה אחרים. מטרתו שישמש כמדריך מעשי ומקצועי עבור הציבור הישראלי, על איך להפיק מקסימום בריאות מרופאים ומטפלים רפואיים ואיך לחיות את החיים באיכות טובה, במיוחד בשנים המתקדמות כשתוחלת החיים רק עולה.

"בריאות היא הנכס היקר ביותר שלנו" מוסיף ד"ר משה זילבר, "אולם בשל תמימות, אי הבנה, אי ידיעה, אנו לא מפסיקים לפגוע בה ולעיתים אפילו באופן בלתי הפיך, החל מבחירה ברופאים שלא מתאימים לנו, לעיתים אנחנו נופלים על מטפלים שהם נוכלים, מבצעים טעויות קריטיות בכל הקשור לתרופות שאנו נוטלים ולחיסונים, תופסים בצורה שגויה את הרפואה האלטרנטיבית, וכושלים באיסוף מידע מהימן שמתבסס על האינטרנט- הספר "חולה עליך" בה לעשות סדר בכל הנושאים החשובים הללו".

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 – הוצאת ספרים לאנשים פרטיים, הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר "חולה עליך" ברשתות צומת ספרים וסטימצקי או ישירות מאתר החברה: http://www.media-10.co.il

הספר: "חולה עליך"

מאת: ד"ר משה זילבר

מדיה 10 הוצאה לאור

200 עמודים, 98 ש"ח

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה