יום רביעי, 16 בנובמבר 2022

המותג האייקוני "סבון ירדן" השיק סבון צמחים נוזלי – טבעי ונקי מכימיקלים באריזה בעיצוב חדש. הנאה צרופה לגוף ולנפש!

מחפשים סבון אמיתי ואיכותי – שגם ינקה ויזין את העור וגם יעניק לו ניחוח נהדר?

"חווה חקלאית ירדן" משיקה את סבון "ירדן" – סבון צמחים נוזלי קלאסי לרחצה – באריזה בעיצוב חדש.

הסבון טבעי ונקי מכימיקלים, הוא מכיל שמנים ובהם שמן זית ושמן קוקוס בשילוב מינרלים וצמחי מרפא. הוא אינו מכיל SLS, פילרים, כימיקלים, דטרגנטים, ניחוח מלאכותי או שומן מהחי.

אני מאוד אוהבת להשתמש בסבונים של סבוני ירדן, סבון איכותי, וטבעי כך שאני יודעת שאני בידיים טובות, אין כמו הסבונים שלהם מרגישים את ההבדל לאחר מקלחת טובה, ובימים אלו לשמחתי הרבה סבון ירדן משיק סבון צמחים נוזלי קלאסי בעיצוב ואריזה חדשניים, כך שהטוב הזה מגיע גם כסבון נוזלי, כך שכל אחד יכול לבחור איזה סבון עדיף לו, סבון מוצק או סבון נוזלי של המותג הותיק והנהדר הזה, אני ממליצה מאוד, תנסו ותרגישו את ההבדל.

המתכון הסודי למרקוחי סבוני "ירדן" עובר במשפחת מלכי, ששורשיה באיטליה, כבר מאות שנים. בני המשפחה עסקו בצמחי מרפא וברקיחת סבונים, והם שילבו את הידע של שני התחומים. הרכב הסבון הטהור לא השתנה מעולם, ומגולם בו כל הידע המקצועי העתיק שהצטבר בתחום ניצול שמנים ומחצבי מינרלים למטרות רחצה, סיכה וקוסמטיקה.

האריזות המוכרות של סבוני ירדן, שהפכו לסמל, כמעט לא השתנו במהלך השנים ובמקומות שונים בעולם הן נמכרות בבתי טבע, פרפומריות, בתי מרקחת ורשתות טיפוח בארץ ובעולם. באנגליה למשל, זכו הסבונים בפרסים יוקרתיים ודורגו בעיתונים מובילים כאחד מהסבונים המומלצים ביותר לניקוי, טיפוח והזנה של הגוף והעור. הסבון הוא כחול לבן ומיוצר בישראל, בפיקוח הדוק של בת משפחת מלכי.

קרדיט צילומים: ורד מדמוני

מחיר: כ-50 ש"ח* למיכל בנפח 500 מ"ל.

תלוי רשת/חנות

כשר בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת.

להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ ובאתר  https://jmalki.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה