יום ראשון, 2 באוקטובר 2022

ערכת עזרה ראשונה מומלצת לכל בית….

אנחנו נמצאים ממש בסוף הקיץ וחגי תשרי מגיעים, ואיתם גם הטיולים בטבע, בשמורות ארצנו היפות, בפיקניקים עם כל המשפחה, וגם בחופשות בחו"ל, מומלץ בכל עת וגם בתקופה זו של השנה, להחזיק ערכת עזרה ראשונה בהישג יד, וגם קבוע בבית.

קיבלתי להתנסות מגוון מוצרים נהדרים לעזרה ראשונה של חברת נווה פארמה, כל מוצר מאוד עוזר בשעת הצורך וניתן לקנות אותם ללא מרשם רופא, מנסיון שלי במשך השנים במיוחד עם ילדים קטנים ובוגרים, כדאי להצטייד במוצרים קבועים ויעילים, ואני רוצה להציג לכם אותם.

אלקטרורייס, תערובת על בסיס אורז לטיפול ומניעת התייבשות כתוצאה משלשולים, מתאים לכל הגילאים, וממש מצויין כאשר יש בעיה של שלשולים ואין אפשרות להגיע לטיפול, חשוב שיהיה לעת צרה.

פלאמאדרם תרסיס עזרה ראשונה מצויין לטיפול בכוויות אני כבר התנסתי לאחר שנכוותי מתנור חם.

מגנוקאר קומפרסים ממגנזיום להורדת נפיחות, מכות מנפילות, טחורים, לאחר לידה ועוד.

בייבי מרמייד, תרסיס מיוחד ממי ים, טבעי וללא חומרים משמרים, עוזר מאוד להקלה במקרים של גודש באף לתינוקות.

אוטיקגארד בייבי, תרסיס לאוזן לתינוקות להקלה בכאבי אוזניים, או דלקות באוזניים.

נווה וויז'ן פלוס, טיפות עיניים להקלה במקרה של צריבות, גרד, אלרגיה או כאשר נכנס משהו לתוך העיניים ולא מפסיקים לגרד את העין.

אטמי אוזניים לטיסה, מנסיון שלי לאחר הטיסה אני סובלת מאוזניים סתומות וממש עוברות שעתיים עד שהאוזניים שלי משתחררות מהלחץ, תכירו עוד מוצר נהדר במיוחד לימים אלו כאשר טסים הרבה לחו"ל, אטמי אוזניים מיוחדים, חובה בכל תיק עלייה למטוס.

העצות שלי אינן מחליפות טיפול רופא בעת הצורך, אלא רק עזרה ראשונה בעת צורך.

אתר – http://www.navehpharma.co.il/

אינסטגרם- https://www.instagram.com/navehpharma.israel/

פייסבוק- https://www.facebook.com/NavehPharma/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה