יום ראשון, 18 בספטמבר 2022

חדש על המדף מיכל סבון טבעי מציגה, דאודורנט סטיק טבעי לאישה ולגבר, ללא אלומיניום וסודה לשתייה

מיכל סבון טבעי ממשיכה להפתיע עם מוצרים חדשים ונהדרים לאישה ולגבר, דאודורנטים טבעיים ללא אלומיניום וסודה לשתייה, בשנים האחרונות אני מקפידה להשתמש בדאודורנט טבעי, ועד היום השתמשתי בדאודורנט למריחה המצויין של מיכל סבון טבעי, אך זה היה פחות נוח מבחינתי בגלל המריחה ללא סטיק, ואני בהחלט מעדיפה להשתמש בדאודורנט סטיק למריחה, החודש מיכל סבון טבעי השיקה פיתוח ייחודי שלה ובהחלט שמחתי מאוד להתנסות,אהבתי את הריחות ואת ההגנה מריח זיעה בכל שעות היום.

הדאודורנט ,מכיל רק רכיבים טבעיים ולא אגרסיביים, אבל עובד מעולה מסביב לשעון ונעים מאוד לשימוש. משאיר אתכם רעננים ומוגנים כל היום, בלי פשרה על טבעיות, בריאות או איכות. הדאודורנט הטבעי של מיכל סבון טבעי,מבוסס על שני חומרים פעילים עדינים – תמצית צמחית מיוחדת ואבקת אבץ שבסינרגיה פעילות מאוד למניעת החיידקים שגורמים לריח, מבלי לסתום את הנקבוביות ולמנוע את ההזעה הטבעית.

דאודורנט הסטיק יעיל מאוד ואפשר לסמוך עליו שימנע את הריח גם אצל אנשים פעילים מאוד, ליום שלם. הדאודורנט טבעי , עדין מאוד, ו-100% טבעי וטהור!

הדאודורנט  אקולוגי (לא יצר פלסטיק חדש בעולם!), טבעוני (Vegan) ב-100%, חופשי מאכזריות וניסויים בבעלי חיים לחלוטין. הוא מיוצר בעבודת יד אוהבת במפעל האקולוגי והחברתי של מיכל סבון טבעי בגליל העליון.

ניתן להשיג ,דאודורנט  סטיק לאישה עם גרניום וליסטאה בניחוח מתקתק,  ודאודורנט לגבר  בניחוח מאוד פרשי, לימוני, עם נגיעה עדינה מאוד של מנטה, שניהם ללא אלומיניום וסודה לשתייה.

הדאודורנט הטבעי מבוסס על:

  • אבקת אבץ
  • תמצית צמחית פעילה
  • חמאת קקאו
  • חמאת קוקוס
  • חמאת שיאה אורגנית
  • שעוות קרנובה צמחית

ממליצה מאוד להתפנק עם הדאודורנטים החדשים והמצויינים של מיכל סבון טבעי, לקראת החגים יש מבצעים טובים, וניתן להרכיב מתנה ממגוון המוצרים הנהדרים של מיכל סבון טבעי, מצרפת קישור לאתר https://sabonmichal.co.il/

אני מאמין של מיכל סבון טבעי:
פשטות וכנות: משתדלים להיות אמיתיים. לייצר ולמכור מוצר טוב במחיר טוב. בפשטות, בלי גימיקים וטכניקות פרסום ושיווק מתוחכמות.

איכות וטבעיות: חומרי גלם טובים, טבעיים וטהורים, תהליך ייצור אוהב בעבודת יד, מוצרים איכותיים ובריאים. בלי קיצורי דרך וניסיונות לחסוך בסתר על חשבון הלקוחות

מחיר זמין: אנחנו מאמינים שמוצרי ניקיון וטיפוח תעשייתיים מזיקים באופן חמור לאדם ולסביבה. רצוי שכמה שיותר אנשים יוכלו להשתמש יום יום במוצרים טבעיים ובריאים. לכן אנחנו מאמינים שהמחיר של המוצרים שלנו חייב להיות הגיוני ונגיש.

שמירה על הסביבה: אנחנו מפעילים עסק מקומי, משפחתי וירוק ככל הניתן: מבחירת חומרי הגלם ועד לשיווק מוצר הסופי. המוצרים שלנו בטוחים לחלוטין לסביבה, ואינם מזהמים את הסביבה או את המשתמשים בהם.

ייצור אקולוגי: צמצום צריכת אנרגיה וייצור פסולת וזיהום. מחזור שאריות ייצור.

שיווק אקולוגי: צמצום מתווכים ומרחק שינוע. אריזות מתמחזרות במלואן, בלי אריזות מנופחות בפוזה ומזהמות.

לתת חזרה: אנחנו פועלים לתרום ככל הניתן לחברה. העובדים שלנו (גם אלו שעובדים בתפקידים “פשוטים”) מקבלים שכר הוגן ומתגמל כמו כן, אנו דואגים לאווירה חמה, מתחשבת ומשפחתית, ותנאים סוציאליים טובים מאוד. אנחנו מאמינים שעסק צריך לתת חזרה. עסק חברתי צריך להיות מעורב ישירות ולעזור באופן משמעותי בחברה. אנחנו יוזמים פרויקטים משמעותיים בתחום בכל שנה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה