יום חמישי, 19 במאי 2022

לכבוד חג השבועות, חברת "תבואות" משיקה סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא!

לכבוד שבועות, משיקה חברת "תבואות", המתמחה במזון טבעי ואורגני, סדרה של ניוקי איטלקיים אורגנים, נימוחים וטעימים להפליא! בטעמי הסדרה: ניוקי תפוחי אדמה אורגני, ניוקי תפוחי אדמה אורגני ללא גלוטן, ניוקי תפוחי אדמה אורגני עם תרד, וניוקי תפוחי אדמה אורגני עם קמח כוסמין ותרד.

הניוקי משתדכים נהדר לכל רוטב ולכל תוספת – החל בדגים, בשר או עוף וכלה בירקות, תבלינים או גבינות. הרטבים שנחשבים לקלאסים לליווי ניוקי הם רוטב עגבניות, רוטב חמאה ומרווה, בשאמל או רוטב חמאה וגבינה. תבואות מפנקת עם מתכון לרוטב חמאה ומרווה.

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול ניוקי, ועכשיו לקראת חג שבועות אני מתחילה לחשוב על מנות להגשה לאורחים, בזכות הניוקי הנהדר והטעים מאוד של חברת תבואות, בהחלט ניתן להכין מנת ניוקי טעימה בכל עת, ההכנה מאוד פשוטה וקלה, והתוצאה מופלאה, הניוקי יוצא טעים מאוד, מרקם נהדר ונימוח בעת האכילה, בהחלט מרגיש כמו לאכול מנה במסעדה באיטליה, הניוקי הוכן לארוחת צהריים ומאוד נהננו מהתוצאה הסופית.

מצרפת להנאתכם את שלבי ההכנה, מבשלים את הניוקי הנפלא של חברת תבואות במים רותחים עם כפית מלח עד שמתרככים, בינתיים קוצצים ערמונים מוכנים לאכילה, חבילה של פטריות,

מקפיצים במחבת את הערמונים והפטריות עם 2 כפות שמן זית, מוסיפים חמאה , אני השתמשתי בחמאת כמהין, לוקחים 5 כפות מהמים הרותחים שהניוקי בושל בהם, ומערבבים, מוסיפים את הניוקי המוכן לאכילה למחבת מקפיצים ביחד כדקה, ומגישים חם עם גבינת פרמז'ן מעל, ניתן להוסיף גם תבלין אורגנו או טימין, יוצא מדהים, ובקלי קלות יש לכם מנה נהדרת.

ניוקי (Gnocchi) הוא מאכל איטקלי מוכר, נפוץ ואהוב, המוכן מתפוחי אדמה, סולת, קמח, פירורי לחם או גבינת ריקוטה. המילה מציינת כופתאות וזאת צורת הרבים של המילה Gnocco. למרות שרואים בה סוג של פסטה, מרכיביה שונים. נהוג להגיש ניוקי עם רטבים שונים.

בארגנטינה, אורוגואי וברזיל – ארצות בהן המטבח האיטלקי מאוד פופולרי, מקובל לאכול ניוקי ב-29 לחודש – יום לפני קבלת השכר החודשי. הסיבה: הניוקי נחשב למזון משביע, טעים ובריא והוא מתאים במיוחד ליום בו רבים סובלים ממחסור במזומנים. יש הנוהגים להניח שטר כסף מתחת לצלחת הניוקי, כסגולה לשגשוג.

כשר פרווה, בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

"תבואות" מציעה מתכון טעים וקל להכנה: ניוקי ברוטב חמאה ומרווה

באדיבות המתכונאית אריקה לוי

מצרכים

2 חבילות ניוקי אורגני של "תבואות"

100 גרם חמאה מלוחה

שמן זית

10 עלי מרווה טריים (שלמים או פרוסים לרצועות)
3 כפות מים
פלפל שחור

גבינת פרמז'ן

אופן ההכנה:

להכין את הניוקי לפי ההוראות, לסנן, לשטוף במים קרים ולפזר מעט שמן זית מעל

לחמם מחבת עמוקה או סוטאז'. להוסיף 4 כפות שמן זית ואת החמאה. כשהיא נמסה, להוסיף את המרווה ולטגן מעט

להוסיף את המים, לערבב

להוסיף את הניוקי המוכנים, לערבב –לטגן, לתבל בפלפל שחור ולהקפיץ קלות

לשים בקערת הגשה, לפזר מעל גבינת פרמז'ן ולהגיש

קרדיט צילום מוצרים: אייל גרניט

קרדיט צילום מנה PEXELS

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה