יום שני, 16 באוגוסט 2021

זה כבר ידוע, בייסיק זה הכי יפה

 

ב"ליה לונדון" מאמינים במונח בייסיק וסביבו בנו קולקציה חדשה, עם מניפת צבעים רחבה, כדי שכל אחת תימצא ותפרש את הבייסיק שלה לפי צרכיה האישיים. דגמים מובילים שיתאימו לכל מצב רוח, אירוע, בגד והכי חשוב – בייסיק בסטייל אישי.



כי בסופו של יום כל אחת מחפשת את הדגם האולטימטיבי שיבטא את הנשיות שלה, עם גזרות מחמיאות ומוקפדות, המדגישות את מבנה הגוף הנשי שלה, ולא פחות חשוב, שיהיה נוח!

מה המיוחד בדגמי הבייסיק?

את מחפשת את הנוחות המרבית וחזיה לא נוחה יכולה להרוס לך את היום. את הכי יפה כשנוח לך. קולקציית הבייסיק היא בדיוק מה שאת מחפשת, להיות עם ולהרגיש בלי.



בקולקציה שני דגמים מובילים:
איידול, היא חזייה בגזרת בלקוני, מעט פתוחה, המעניקה כיסוי מלא לחזה. חזייה זו בעלת קאפ קשיח כדי לסייע בעיצוב והרמת החזה והענקת מראה מעוגל. בנוסף, הודות לקאפ הקשיח שלה, היא מסייעת "לבנות" חזה שאינו סימטרי מתחת לבגד אותו את לובשת.
מחיר החזייה 280 ₪.

פיוז'ן, הינה חזייה בגזרת פול קאפ, המעניקה כיסוי מלא ועוטף לחזה, מבד רך ללא ריפוד, אוורירי ונוח, בעיטור קל של שורת תחרה עדינה. הודות לתמיכת הצד שבה, החזה נראה ממורכז, אסוף ומורם – והכי חשוב – נוח.
מחיר החזייה – 300 ₪

חשבתן כמה גוונים יש לצבע גוף?

פעם היה גוון גוף אחד והוא ששלט במלתחה שלנו לצד הצבע השחור. למעשה גוון גוף החליף את החזיות בצבע הלבן אחרי שהפנמנו שהלובן לא מחזיק לנצח.

כיום, גוון "הגוף" מותאם לגוון העור המשתנה, ישנן בנות עם גון עור בהיר, כהה או בינוני ועבורן נוצרו גוונים שונים של "גוף".



הגוון שהחליף את הצבע הלבן נקרא פודרה והוא גוון ורוד עדין מאוד, אשר אינו בולט מתחת לחולצה לבנה ואפילו מחמיא יותר לכל גווני העור. ועם זאת, אל דאגה, חזיות לבנות עדיין קיימות והן לנצח.



לצד גווני ה"גוף" הקולקציה מציגה את שלל צבעי האופנה ונותנת מענה נועז יותר למלתחה ומאפשרת לכן לגוון, להעז, ואולי גם להתפרע.

דברים שאולי לא ידעתן על ליה לונדון

"ליה לונדון" הינה רשת להלבשה תחתונה. בתחילת דרכה נקראה WOMAN ONLY  ובשנת  2010 נרכשה ע"י "איוודן" אנגליה ועברה מיתוג מחדש בישראל. כיום "ליה לונדון" היא היבואנית הבלעדית של מותגי היוקרה   ,FREYA FANTASIE, ELOMI  ו- WACOAL, תחת בעלות ושליטה של המטה הבינלאומי היושב באנגליה.

מותגי החברה נמכרים בלעדית ברשת חנויות הרשת בלבד, ב-12 הסניפים. בעולם, המותג נמכר במעל 5,000 נקודות מכירה בחנויות בוטיק וברשתות כלבו מובילות כגון מייסיס, גאלרי להפאייט, הרודס, סלפריג'ס ועוד.

 רשת "ליה לונדון" משווקת מבחר רחב של הלבשה תחתונה, בגדי ים, מחטבים ומוצרים משלימים. טווח מחירי החזיות 200-300 ₪ , תחתונים 100-150 ₪

ליצירת קשר: https://bit.ly/3u47VyU

ניתן להשיג ברשת ליה לונדון או בהזמנות דרך האתר www.leialondon.co.il

פייסבוק: ליה לונדון - leia London

אינסטגרם:leialondonil

www.leialondon.co.il

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה