יום חמישי, 5 בנובמבר 2020

הידעתם שבתזונה קטוגנית מותר לשלב לחם פשתן של "ביכורים"? אתר "ביכורים" מציע את הספר החדש KETO - בנושא תזונה קטוגנית ישראלית - במבצע מיוחד: הספר + 3 לחמי פשתן ב-150 ש"ח בלבד!

האם ידעתם שבתזונה קטוגנית מותר לשלב גם לחם פשתן של ביכורים? KETO – הספר החדש על תזונה קטוגנית ישראלית, ממליץ לשלב באורח החיים הקטגוני גם לחם פשתן, המכיל רק 1-2 גרם פחמימה* לפרוסה! כן, מה שאתם שומעים, מותר לשלב בתזונה גם טוסט או כריך מלחם פשתן. 


קרדיט צילום: אייל קרן

אתר "ביכורים" מציע מבצע מיוחד: הספר החדש KETO + 3 לחמי פשתן, ב-150 ש"ח בלבד! בואו לגלות איך ליישם עולם תזונתי דל פחמימה מרתק זה בחיי היומיום.     


  

* תלוי בגודל הפרוסה

מתי בפעם האחרונה אכלתם, נהניתם, שבעתם וגם רזיתם? הספר, העוסק בתזונה קטוגנית המבוססת על אכילת שומנים בריאים (80%), חלבונים (15%) והימנעות כמעט מוחלטת מפחמימות וסוכרים (5%), מציע חיים ללא ספירת קלוריות - אבל עם הרבה טעם. הספר מסביר מהי תזונה קטוגנית וכיצד ליישמה, בעזרת מגוון תפריטים ומתכונים מעוררי תיאבון. המתכונים כשרים ומרביתם מותאמים גם לפליאוליסטים ולרגישים לגלוטן.

את הספר חיברו ד"ר רונית אבנון - נטורופתית המתמחה במחלות מערכת העיכול, חילוף חומרים וירידה במשקל וד"ר רונית הנגבי - מדענית נתונים, בעלת חברות הייטק ושפית בוגרת ביה"ס הגבוה לבישולCordon Bleu   בפריז.

לחם פשתן של ביכורים מיוצר מזרעי פשתן הידועים בערכיהם הבריאותיים כמזון על. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודל מאוד בפחמימות. הלחם כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

כריך פשתן קטוגני לדוגמה: 


קרדיט צילום: רינת ישראל

 לקלות פרוסת לחם פשתן של "ביכורים". למרוח אותה עם גבינת שמנת ולהניח מעל פרוסת מוצרלה מעושנת, חלמון ביצה קשה, עירית ובזיליקום. אפשר להפוך לכריך ולהניח פרוסה מעל.

להשיג באתר "ביכורים":
https://www.bikurim.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה