יום רביעי, 1 באפריל 2020

זמן קריאה - ספר חדש "מי-אלמה" ובו סיפורים קצרים ומרגשים על רמת גן של פעם, מאת מיקי פריאון....

מיקי פריאון מוציאה לאור את ספר הביכורים שלה "מי-אלמה" (בלדינו: נשמה שלי) ובו 54 סיפורים קצרים על ילדותה בשכונת רמת-יצחק שברמת גן של פעם, הסיפורים נכתבו דרך עיניה של ילדה נבונה, סקרנית ומלאת חדוות חיים והם מלאים בהומור ובתמימות מרגשת.

הכתיבה הקולחת והדמויות הססגוניות בסיפורים המבוססים על מקומות ואירועים אמיתיים מתקופת ילדותה של פריאון, מזמינים את הקוראים לצלול לתוך סיפורים בטעם של פעם, מלאי יופי ודמיון.
הספר "מי - אלמה" עורר בי הרבה סקרנות לגבי רמת -גן , עיר הולדתי מקום שביליתי בו הרבה שנים מחיי, אין ספק שהסיפורים מחזירים אחרונית לתקופת ילדותי ומעוררים בי הרבה זכרונות נעימים ומתוקים מרמת גן, בימים אלו כולנו בבית ונאחזים בכל נוסטלגיה ובכל זכרון, במיוחד במציאות חיינו שעולה על כל דמיון, ממליצה לאחוז ולקרוא את הספר "מי -אלמה" ופשוט להנות מאוסף סיפורים מסקרנים, מצחיקים, מהנים, ועם הרבה נוכחות מתקופת ילדותה של מיקי פריאון, פשוט תהנו מרגעים שקטים ומקריאה, מאוד כיף....
יש ברמת גן הר געש?
איזה ריח יש לחופש הגדול?
איך נוסעים לים במשאית של "תנובה"?
מה אוכלים ב"יום כביסה"?
מה קרה בקולנוע גל-אור?
מה קונים אצל אדון איגן-מיגן?
מה אפשר למצוא בשדה שליד הבית?
איך מנצחים את "לוח הכפל"?
"התחלתי לכתוב לאחר מות הוריי", אומרת פריאון, "היה בי צורך והכרח לשמר ככל יכולתי את זכרם וזיכרונות ילדותי. הסיפורים זרמו כאשד ענקי שלא ניתן היה לעצור. היתמות שנחתה הציפה בי עוד ועוד זיכרונות ילדות, על אירועים שעיצוב את חיי.
אומרים שכתיבה היא לרוב עשייה בודדה. אני לא הייתי בודדה כלל. כל הדמויות בסיפוריי חברו אליי. הן התעוררו מהחיים של פעם והחיו עצמן מחדש".
הספר: "מי - אלמה"
מאת: מיקי פריאון
עורכת: טל איפרגן
איורים: ליאור מוניץ
צילום עטיפה: דורון עובד
כריכה רכה
הוצאת צמרת
180 עמודים
מחיר: 74 שקל
להשיג ברשתות צומת ספרים וסטימצקי ובאתר:
http://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=12053

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה